17.6.09

מאממת

קצת לפני היומולדת שלי החלטתי שאני חוזרת לעצמי; אי לכך ובהתאם לזאת, יש לי רשימה של דברים שאני רוצה לאפות, ואף התחלתי למחוק ממנה סעיפים לאחר ביצועם, ואני חוזרת לשוונג האמנותי, לאחר שבמשך חדשיים לא ממש היה לי מצב רוח ו/או מוטיבציה לעשות משהו שאינו פרויקט עם דדליין.

אז היום נציג את gorjuss, שלכבוד יומולדתי רכשתי לי שלוש חותמות מהליין.

ראשון עשיתי כרטיס תודה שיינתן בעוד זמן קצר; הבסיס הוא בריסטול שחור, ועליו נייר ורוד ללא דוגמה (לא זוכרת שלי מי), נייר ורוד של basic grey ועוד בייסיק עם דוגמה מסדרת porcelain. הוורוד והשחור חוזרים על עצמם עוד כמה פעמים :) ויש סרט דביק של dovecraft ושלושה כפתורים, התוספת החדשה (יחד עם הטללים) לאפשרויות הקישוט שלי. גורג'ס נצבעה בשילוב של טושים רגילים וצבעי עפרון עם מכחול ומים, ולשם שינוי העור שלה נצבע בצבעי מים כדי שיהיה לה צבע ורוד יותר, כי הצבע של טוש העור שאני בד"כ משתמשת בו לא התאים לי עם השיער הכהה שלה.




הכרטיס השני הוא כרטיס רב-שימושי לחגיגות מכל סוג; הבסיס הוא קארדסטוק חום של DCWV שנשאר לי מהאלבום של בועז. עליו יש נייר ירוק (שוב, לא זוכרת של מי), חתיכה של נייר עם דוגמה מסדרת wisteria של בייסיק גריי, ועוד נייר עם דוגמה בלמ"ז. הוספתי לקישוט סרט סאטן חום ובראדים של basic grey מסדרת eva, אם אני לא טועה. גם כאן צבעתי בשילוב של טושים וצבעי עפרון, אבל את השמלה ואת המגפיים עשיתי ב- paper piecing מניירות של בייסיק גריי. את הלבבות הקטנים שעל השמלה הדגשתי עם spica glitter pen שקוף (זה מנצנץ הרבה יותר יפה במציאות).




בכרטיס השלישי מופיעה החותמת שהכי אהבתי לפני שהזמנתי אותן (יש סיכוי שזה ישתנה בקרוב ;), כי לשם שינוי היא יושבת בצורה קצת שונה מרוב החותמות. הדבר היחיד שצבוע כאן בטושים זה הפסים האפורים בגרביים, ואילו כל השאר בצבעי עפרון. הבסיס הוא קנסון אפור בהיר, ועליו מט קנסון אפור כהה. מעל זה יש נייר ורוד מסדרת הוינטג' שלי, ונייר אפור מסדרת נוצות הטווס, ושוב מט אפור כהה. הוספתי כיתוב על עיגול שמסביבו סלסלתי נייר ורוד בגוון שונה מעט, וגם גזרתי לי פרח (עם מט!) ביד חפשית שבאמצע שלו הדבקתי פרח שחור קטן לקישוט. לבסוף הוספתי גם שלושה כפתורים בשביל שלא יהיה משעמם מדי... הכחול מוסיף קצת עניין לדעתי ;)


7 תגובות:

  1. מאממת זה לא מילה! נראה לי שאני מאואבתתתתת! :-)

    השבמחק
  2. תשמעי, יצא לך ממש כרטיסים מהמממים, מקסים, ממש ממש יפים חבל על הזמן אהבתי אותם מאו מאוד את שילוב הבעים החותמת, איזה כיף שחזר לך המוזה.

    השבמחק
  3. כרטיסים מהממים!
    רציתי להציע לך החלפת החתמות, אבל אז ראיתי שגם לך יש מאממת יושבת...
    אולי נחליף החתמות טילדה?

    השבמחק
  4. בכיף :) אני אשלח לך מסר בתפוז.

    השבמחק