4.11.11

זכרונות

מה שלום כולן?
אני כבר בברקלי, בדירה שמצאנו ושכרנו תוך שלושה ימים וחצי. אינטרנט עדיין אין, אז הרשומה הזו מתפרסמת באדיבות אחד השכנים. חמרי היצירה שלי יצאו לדרכם השבוע, אז הם אמורים להגיע איפשהו לקראת ינואר 2012...
הימים לפני הנסיעה היו עמוסים בואכה מוטרפים, לצד האריזות גם הסתובבתי הרבה בבית חולים לצערי (לא לדאוג, הכל בסדר לעת עתה) ולכן זמני המועט הצטמצם גם ככה.
בינתיים די נחמד פה, העיר קטנה וצבעונית למדי, שקטה יחסית, ומזג האוויר נעים במשך היום. בלילה ובבוקר מוקדם קר מאד.
אחד הדברים שהיה חשוב לי לסיים ולמסור לפני הנסיעה היא מתנה לחברתי הטובה רוני, שיומולדתה חל באמצע אוגוסט, אבל להגנתי ייאמר שנפגשנו מאז פעם אחת בצורה לא מאד מתוכננת אז לא יכולתי לתת את המתנה קודם לכן...

מכיוון שמאד מצא חן בעיני סט הגלויות שהכנתי במסגרת החלפת ספר, החלטתי לצרף גם למתנה של רוני סט כזה. ומכיוון שאני אוהבת לתת לרוני מתנות עם תמה מרכזית, אז התמה הפעם היתה להזכיר לה אותי. אכן, תמה אגואיסטית משהו ;)

בשביל הזכרון לטווח קצר, רוני קיבלה שתי קופסאות של עוגיות. לא אני הכנתי, כי התנור עבר כבר לאחסון, אבל זה ישאיר טעם טוב אחרי שאסע.
בשביל הזכרון לטווח בינוני, רוני קיבלה את סט הגלויות המדובר. ביקשתי ממנה לשלוח לי רשימה של שלושת הספרים ושלושת הסרטים האהובים עליה ביותר, ומתוכם ליקטתי משפטים ועיצבתי גלויות. בחלקן שמרתי על העיצוב מהסט הקודם כי הוא התאים לי גם לכאן (וכי בכל זאת, הרבה זמן לא היה לי), ועבור חלק עיצבתי רקע חדש לגמרי.
















 שלא במתכוון כנראה, כל הספרים שרוני בחרה קשורים איכשהו לחברות בינינו; girl, interrupted שרוני הכירה בתור סרט ואני קניתי לה את הספר והכרחתי אותה לקרוא אותו (אחד הספרים האהובים ביותר עלי, ולמי שלא קראה אותו אני ממש ממליצה, הוא הרבה יותר טוב מהסרט), the long way down של ניק הורנבי, עוד סופר מומלץ שהכרתי לה, ו- the perks of being a wallflower המקסים, ספר שתרגמתי כמתנת יומולדת לרוני כשהגיעה לגיל 18, ואפילו עיצבתי כספר אמיתי עם כריכה והכל (מכוערת, ובכל זאת).
עוד בסט ציטוטים מהסרטים השעות (the hours), ושמש נצחית בראש צלול. בסרט השלישי לא השתמשתי, גם ככה היה לי קשה לצמצם את מספר הציטוטים.
הגלויות הודפסו גם כאן כתמונות והודבקו על קארדסטוק לבן, ונארזו באותו אופן כמו הסט מההחלפה, כי האריזה גם היא מאד מצאה חן בעיני.

בשביל הזכרון לטווח ארוך, אין טוב יותר מחוש הריח. אז קניתי לרוני כרטיס מתנה לחנות סבונים באטסי, שעושה סבונים עם ריחות ממש מיוחדים בשילובים שנשמעו לי מעניינים ומתאימים לטעם של רוני. הכנתי לה כרטיס מתנה במעטפת עד שיגיע כרטיס המתנה האמיתי מארה"ב. תסלחו לי שלא צילמתי את החלק הפנימי של האריזה, היו בו הסברים על המתנה כולה ועל הסבונים בפרט.
ככה נראתה המתנה הארוזה

מבט מקרוב יותר

מארז הגלויות וכרטיס המתנה העטוף

והוספתי גם מחברונת מגניבה, רוני ואני החלפנו בחיינו כתריסר מחברות לפחות


נתראה ברשומה הבאה!

7 תגובות:

  1. איזה כיף שאת כבר מחוברת לעולם (אפילו אם זה באדיבות השכן). המתנה משגעת-הגלויות הללו מדהימות ובחרת ציטוטים שהם ממש אגרוף לבטן (במובן הטוב כמובן...). החתולים כבר התרגלו?

    השבמחק
  2. תודה ריבי :)
    החתולים מתרגלים בצורה יפה, אחרי טיסה מפרכת ביותר ושבוע בבית מלון. כבר מצאו לעצמם כמה מקומות לישון בה בדירה החדשה, ומתחילים להכנס לשגרה.
    דבק בינתיים אצל ההורים של בועז, וכנראה שיישלח אלינו בעוד כחודש.

    השבמחק
  3. כל כך שווה להיות חברה שלך :)
    ולא רק בשביל המתנות, אלא בשביל כל המחשבה הזאת מאחורי כל מתנה...
    הגלויות פשוט נהדרות, הכי הכי הראשונה...בהחלט עלית על רעיון מנצח, מתנה שימושית, אישית ומעוצבת כל כך יפה!

    השבמחק
  4. כיף לשמוע ממך!
    היצירות יפייפיות, כרגיל :-)

    השבמחק
  5. מאיפה ניתן להשיג עדשה כמו בגלויות? מה הכוונה באלמנט דיגיטלי?

    השבמחק
    תשובות
    1. אלמנט דיגיטלי הוא קובץ גרפי שאפשר להטמיע בתוך עבודה גרפית שהיא, ביסודה, דיגיטלית, הגלויות הללו עוצבו דיגיטלית לחלוטין, ולכן העדשה הזו אינה אמיתית (למרות שהיא נראית מאד אותנטית).

      מחק
  6. תודה. זה מה שחשבתי. רק רציתי לוודא...

    השבמחק