24.10.08

תרפיה בצבע

בשבילי, אין דבר מרגיע יותר מאשר לשבת עם חמרי יצירה ולשלב צבעים. כל פעם יוצא משהו קצת אחר, גוונים מגוונים, אבל התהליך הזה של נסיון, הנחה אחד ליד השני, והוספה של עוד ועוד גוונים, זה הכי כיף. משם הכל כבר די זורם לבד. לפעמים אני קמה בבוקר עם צירוף צבעים שחשבתי עליו בלילה, לפעמים אני מסתכלת על חמרים ומחכה שמשהו יבוא. כמשודבר בחותמות, אני לפעמים מנסה להקשיב מה הן רוצות להיות (את זה נשאיר לפוסט של מחר). כשמדובר בתכשיטים, אני מעדיפה לשלוף מהמגירות שלל חרוזים בגדלים שונים, לפזר הכל על השולחן ולראות מה יוצא.

עוד מילדות נמשכתי למדעי החיים. כשהייתי קטנה רציתי להיות רופאה, אח"כ גדלתי קצת והבנתי שזה לא בשבילי, ופניתי לביולוגיה. ולמרות שהתחום שבו אני עוסקת כיום שייך רשמית (בארץ) למדעי החברה (כלומר פסיכולוגיה), אני בראש ובראשונה ביולוגית. וכמו שאומרים, אפשר להוציא את הילדה מהפקולטה לביולוגיה, אבל אי אפשר להוציא את הפקולטה לביולוגיה מהילדה :) ולכן גם בתכשיטים וגם בכרטיסים יש לי נטייה למוטיבים בהתאם.

הצמידים להלן תפורים (אחד אחד) לבסיס בד, יחד עם הדבקה של פרחי פימו.





ובהתאם למצב הרוח שלי, אפשר למצוא אותם בשלל צבעים וצירופים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה