26.10.08

everybody loves a wedding

אני לא כל כך, האמת... אבל מאד אוהבת להכין את המסביב :) כלומר, כרטיסי ברכה ומתנות. לחתונה הראשונה של חברה אליה הלכתי הכנתי מתנה, אבל בעקבות שיטוטים של חצי שעה בחיפוש אחר התיבה המתאימה, ואחרי שהתברר שאין אחת כזו והמתנה הושארה כלאחר כבוד אצל בעל האולם שהבטיח להעביר אותה לחתן- וכלת-השמחה, אני מתמקדת בכרטיסים. הפוסט של היום יתמקד בהם גם כן.
הפוסט של מחר, יתמקד בפעם הנוספת שבה הכנתי מתנה לחתונה - תכשיטים לכלה, אחת משלוש החברות הכי טובות שלי.
כרטיס לחתונה הוא עוף מוזר. אני לא חושבת שהזכרון עובד כל כך טוב ביום המיועד, אבל כולי תקווה שחוזרים אליו יותר מאוחר, בראש צלול, ומתעמקים בברכות, באיחולים, ובאנשים שבאו לא כדי לצאת ידי חובה אלא כדי לשמוח איתך בשמחתך.


כרטיס גנרי שהכנתי, לא לחתונה ספציפית. עשוי פרגמנט ועליו מדבקות של Irit מסט חתונה (אני חושבת שקניתי כמעט את כל הסטים שהיא הוציאה לחנויות :)
















כרטיס שני, הכנתי לחתונה של חבר ביולי האחרון. מדובר בזוג נעים הליכות, רגוע ומקסים, ניסיתי שהכרטיס ישקף אותם במידת האפשר. הדף האחורי עשוי בעבודת יד (לא שלי), ועליו מדבקת
border (נחשו של מי), ופאנץ' הפרפרים האהוב שלי.




כרטיס שלישי הוכן לחתונה של חברת ילדות לפני שנה וחצי בקירוב. יצאתי אז לדרך עצמאית בפרגמנט וזו היתה ההתנסות הראשונה שלי בעבודת תלת-ממד. השושנה מורכבת מחמש שכבות שונות על גבי דף הבסיס, ומתחתיה בריסטול מחליף צבעים שעושה אפקט מאד יפה עם פרגמנט.












כרטיס רביעי ואחרון (לעת עתה) הוכן לחתונה של חבר ילדות נוסף. התכנון שלי, מבוסס על קליפ ארט שמצאתי. המחוך עשוי בטכניקת ה- stippling כדי לשוות לו מראה רקום וכלתי, והשאר בהבלטה רגילה בדרגות עצמה שונות. בין הפרגמנט לבריסטול עליו כתבתי את הברכה ייש נייר וולום עם שושנים כחולות. הכרטיס לא מושלם, יש בו טעויות פה ושם, אבל אני אוהבת אותו, וקיבלתי עליו תודה מיוחדת מהחתן, הכלה והמשפחה של שניהם.




מבט מקרוב על הדמויות:






2 תגובות:

  1. איזה יופי של עבודות! אני לא יודעת על מה להחמיא קודם. כרטיסי פרגמנט מדהימים, תכשיטים והכרטיסים ועבודות הנייר בכלל!
    שמתי קישור לבלוג שלך אצלי בבלוג!

    המשיכי כך
    בהצלחה

    השבמחק
  2. היי- הפרח שעשית עם הפרגמנט (זה שכתבת תמונה שלישית) מדהים- אני דיי חדשה בנושא הזה ורציתי לדעת איך עשית אותו, הבנתי שעשית את הפרח עצמו 5 שכבות- ומה לגבי העלים, מה זה חותמת זה ציור, הדפסה ממדפסת- מאוד מעניין.

    אם תוכלי לפרט את השלבים זה יהיה נהדר- עוד לא ראיתי מישהו שעשה פרח יותר מדהים מזה

    השבמחק