11.12.08

לא בא לי לצבוע 1

היום נתחיל בסדרה (לא רצופה) של רשומות, שתחילתה בתודה עמוקה לחברת פרגמנו, ששמעה כנראה שיש גם אנשים כמוני, שלא מתעלפים מרוב כיף כשהם נאלצים לצבוע דוגמאות. בדיוק בשבילנו, משוחררים מדי שנה סוגים חדשים של נייר עם דוגמאות. חלקם מזכירים את הניירות שבהם עושים שימוש בסקראפבוקינג - ממש דוגמה רציפה על כל הנייר, וחלקם - נושאים כמה דוגמאות שאפשר להבליט, לגזור, להפוך לאלמנט תלת ממדי, וכולי. בשנה האחרונה עשיתי בניירות הללו שימוש נרחב, במגוון צורות. חלק נפגוש בשבוע הקרוב, חלק אולי בהמשך.
הצורה הפשוטה ביותר תוצג ראשונה, והיא ניצול של דוגמה גדולה, המשמשת מוטיב, כשכל מה שנשאר לנו לעשות זה מעט הבלטות (וגם זה לא חובה) ושוליים מעניינים. את השוליים להלן לקחתי משתי דוגמאות שונות שהיו אמורות להיות סימניה במקור. הדפים בהם עשיתי שימוש הם מסדרת ה- flower faeries שמופיעה עכשיו בכל חור, כמכתביות, כרטיסים קטנים, מחברות, קלסרים, ומה לא. ובכל זאת הן יפות בעיני :)
השיטה הזו יוצרת כרטיסים מאד פשוטים, אבל כשאין זמן (אין זמן בפרגמנט = 45-60 דקות עבודה) וצריך כרטיס מהר, it does the job. במקרה הזה, הפיה הראשונה יושבת על שתי חתיכות בריסטול פשוט, והפיה השניה על חתיכת בריסטול שעליה מודבקת שארית מנייר הפרגמנט פסים.

2 תגובות:

  1. עדין ויפה.
    איפה יש לך כל כך הרבה זמן להשקיע?

    השבמחק
  2. משתדלת למצוא את הזמן איפה שרק אפשר :) תודה על התגובות.

    השבמחק