2.12.08

דיגיטליס

ונקנח בעוד כמה דפים דיגיטליים מהאלבום של אמא:
1. חצי מכפולת עמודים בנושא הצבא. השתמשתי כאן בעיקר בקיט harvest spice, אלמנטים מ- cherry moka ו- tough guys. הציטוט של סטטוס קוו.

2. כפולת עמודים בנושא הפיינל פור, צד אחד פראג צד שני מדריד. הניירות מ- a la faveur de l'automne ו- eau naturelle (עם שינויי צבעים), הקישוטים מ- a la faveur de l'aotomne.


3. העמוד של אבא. הניירות מקיט moody blues, הקישוטים מ- peachy keen, עם שינויי צבע. האותיות מסט דמוי-צ'יפבורד מגניב, והסקיצה מ- page plans. הציטוט של לאונרד כהן, שאבא מאד אוהב.

4. חצי מכפולת דפים בנושא יופי. בתמונה המקורית אמא אחרי סדנת איפור שקיבלה מאיתנו במתנה ליומולדת לפני כמה שנים. הניירות מקיט Peachy keen ו- cherry moka, הקישוטים של cherry moka ו- eau naturelle. האותיות מאותו סט דמוי-צ'יפבורד. הציטוט של לאונרד כהן. אני מאד אוהבת את המראה הסופי של הדף הזה, הצבעים מחמיאים לאיפור של אמא, והאותיות משתלבות יפה.
5. עוד דף של אמא לבד - שילוב הצבעים הסופי כאן מאד מוצא חן בעיני. הניירות מ- eau naturelle ו- jillan's blessings. הקישוטים מ- cherry moka, sable brule ו- eau naturelle. הציטוט כללי :)
6. הדף של אחי הקטן, הניירות מקיט express yourself ו- jillan's blessings, הקישוטים גם. הדף הזה משמח אותי, הצבעים משתלבים יפה מאד ביחד, ולמרות שזה לא השילוב הראשון שקפץ לי לראש, הם יוצרים משהו נעים ואסתטי, כמו שאחי אוהב :) הציטוט של ע' הלל, כמובן.


7. הדף שלי :) כמובן שהוא אפור וסגול וחייב להיות סרט ומשהו מנצנץ. הניירות מ- douceheur hiver ו- cherry moka, הסרט מקיט it's a girl (בשינוי צבע), ושאר הקישוטים מ- cherry moka בשינויי צבעים. הציטוט של קרן פלס (מה לעשות, המילים התאימו...)


8. והדף שאני הכי מרוצה ממנו, של אמא ואבא ביחד. הסקיצה של scrap matters.com; ניירות מ- promise collection, ו- just for me. הקישוטים מ- cherry moka, express yourself, punchy summer, ואת הפרפרים "גזרתי" לבד מנייר מקיט douceur hiver. הציטוט של וויל סמית. השילוב של הסגול עם הקרם צהבהב יצא מקסים בעיני, וגם כל האלמנטים מסביב והפונט הנקי. סקיצה יפיפיה בעיני, למרות שהיא יותר מקושקשת ממה שאני רגילה :)

3 תגובות:

  1. היי מיכלי,

    שמי אילנית- אני קבוע קוראת את הבלוג שלך- העבודות מהממות ואת אפילו גורמת לי לרצות לעשות איזושהי סדנא לגבי הפרגמנט, איזה כיף לראות את העבודות שלך בפחם-איזה כשרון.

    התמונות הדיגיטליות שלך מהממות- רציתי לדעת מאיזה אתר הורדת את כל הקיט הנפלא הזה?

    רשמתי לך מזמן- שהפרח שעשית מפרגמנט לחתונה- זה עם ה-5 שכבות מהמם ואם את יכולה לרשום את שלבי העבודה או לערוך איזושהי סדנא מצולמת.

    רואים שאמא שלך אישה יפה- למה את מסתירה לה את הפנים?

    השבמחק
  2. אילנית - תודה (וגם ניצה :)
    כרגע כל העבודות שאני מעלה הן עבודות שנשלמו כבר לפני זמן מה, אז קשה לעשות סדנה מצולמת. ברגע שאני אגיש את התזה שלי (במהרה בימינו) יהיה לי זמן לעבודות חדשות, ואז אני אשתדל לענות על הבקשה.

    בקשר לעיצובים הדיגיטליים, אלו מספר קיטים שונים (לא מעט), וציינתי את השמות של כולם כדי שאפשר יהיה לחפש אם מישהי מעוניינת בקיט מסויים שראתה אצלי. אני הורדתי את מרביתם מ- digiscrapdepot.com

    הסתרת הפנים היא כי לא ביקשתי את רשותה של אמא שלי לשים תמונות שלה ברשת, ואני לא יכולה לבקש כי היא לא יודעת בכלל על האלבום :) אז זו הפשרה שלי.

    השבמחק