17.12.08

המסביב

עכשיו, משהספר של אמא הגיע מהדפסה, הגיע הזמן להכנות פריפריאליות, קרי - כרטיס ואריזת מתנה.

ברור שמתחילים מהכרטיס :)

אמא אוהבת מאד אדום. פעם, לפני כעשור, אמרתי לה שזה צבע שמאד מתאים לה, ומאז הארון שלה מכיל בעיקר אותו (וקצת כתום וורוד ושחור, פה ושם. מה שאין שם, זה חאקי. אסור לה לקנות חאקי עד הגלגול הבא). אז ידעתי שהצבע הזה יככב בכרטיס.

ידעתי גם שאני לא רוצה יותר מדי מילים, והחלטתי להשתמש בסקיצה הזו.

הרעיון המקורי שלי עבר כמה גלגולים, חלקם תולדה של אילוצי צבעים שיש בהישג ידי, חלקם תולדה של השבוע בו נעשה, וזה מה שיצא:



הבסיס עשוי בריסטול מעט שונה מהקנסון שבו אני משתמשת בדרך כלל, מצאתי אותו בפינה חבויה בפנאי לי וקניתי שלושה גוונים שונים, שאין לקנסון, שמצאו חן בעיני.


עליו הדבקתי נייר מסדרת eastern blooms של dovecraft. את הסרט הכנתי בעצמי באמצעות חותמות סלסולים בדיו שחור ואדום על חתיכת נייר פשוטה, שגזרתי לרצועות והרכבתי לסרט. הפאנצ'ים העליונים מוחתמים ב- treasure life של close to my heart, שרכשתי לאחר חיפושים נרחבים אחר סט של צלליות פרחים. לא כל כך אוהבת את המראה של הדיו הלבן, אבל זה מה יש למי שטרם עושה אמבוסינג. בתחתית הוספתי תגית קטנה עם ברכה, וזהו. סה"כ אני מרוצה :)


בפנים יש כיס עשוי נייר עם אותה דוגמה, ובתוכו שובר מתנה לסדנה שבה אמא תלמד לפסל בעיסת נייר, משהו שהיא מדברת עליו כבר הרבה זמן.



עכשיו משסיימנו עם זה, אפשר להתפנות לאריזה. זו הקופסה שהתחלתי איתה -



קניתי ניירות עטיפה דקים ופשוטים, והחתמתי עליהם דוגמה




אח"כ עטפתי את הקופסה



גזמתי לי בורדרים באמצעות הפאנצ' החדש והמהמם שלי, מבית מרתה סטיוארט



והדבקתי אותם בשוליו של סטריפ צבעוני. את כל העסק הדבקתי על הקופסה



עכשיו צריך להבהיר לכבוד מה המאורע, לא? אז חתכתי באמצעות שבלונה אותיות מקרטון ביצוע



מרחתי אותן בדבק, ופיזרתי עליהן מין עיגולים מטאליים קטנים שתמיד קרצו לי בחנות ואף פעם לא היה לי מה לעשות איתם. הנה יש :) לא לשכח ללחוץ היטב כדי שיידבקו כמו שצריך


וגם הוספתי כמה קישוטים - גזרתי פרפרים מבריסטול רגיל, ואליו הצמדתי פרפר פרגמנט שהחתמתי בדוגמה גיאומטרית. אחד מוחתם בשחור, ורוד בהיר וורוד כהה, והשני מוחתם בשחור, סגול וכסף. אחרי ההחתמה חרצתי את צדיהן הפנימיים של הכנפיים כדי להרים אותן למעלה.

(שתי תמונות כי הם כאלה חמודים)






והנה הקופסה המוגמרת, לאחר שהצמדתי אליה את הכרטיס.


2 תגובות: