20.12.08

ההשראה נמצאת בפרטים הקטנים

מדי פעם אני נתקלת בבלוג זה או אחר שמציג אתגרי צבע אחת לכמה זמן. ערב אחד, בעודי מתלבשת, החלטתי לאתגר את עצמי.

השראה לכרטיס הראשון שאבתי מהתלבושת שלי באותו ערב: שילוב של סגול וקרם, שבו החלטתי לעשות שימוש כדי ליצור כרטיס שלא יהיה נשי מדי. הווה אומר - חותמות חמדמודות החוצה, ואיסור חמור על ורוד על כל גווניו, סגולים לוונדריים/לילכיים מדי, וכיתובים מצועפי רגש.
אלה החומרים שבחרתי -


והנה הכרטיס שיצא -


השתמשתי בסקיצה של tite envie de scrap, בבריסטול רגיל כבסיס, נייר ללא דוגמה מתוך הבלוק של חן, ונייר עם דוגמה של dovecraft, ותגית סגולה בצבע שמהווה התאמה מושלמת לצבע של הגופיה שלי(!). את ההחתמה אולי הייתי עושה שוב, כיוון שרק העלים נראו ריקים מדי, אבל עם הפירות זה קצת עמוס לי מדי, או שאולי הסגול הוא לא בדיוק בגוון שראיתי בחזוני... אבל זה מה יש בינתיים.

השראה שניה שאבתי מהיופי שעוקב אחרי לכל חדר וישן לי בשיער בלילות - מוגלי. חתול עוצר נשימה, אין דרך אחרת לתאר אותו. יש לו פרווה בצבע קרם-אפור חם (כן, גם לי זה נשמע כמו גיבוב של שטויות, אבל כשרואים אותו מבינים), עם זנב ופנים אפורים כהים יותר, ועיניים כחולות כמו השמיים באמצע יום קיץ.
(תגדילו, תגדילו את התמונה. זה שווה את זה)













אלה החמרים שבחרתי -


עבדתי עם אחת מסקיצות mojo monday של poetic artistry, והנה הכרטיס שיצא -


ועוד תמונה שתראו את הצללית היפה שמטיל החלק המוגבה


הבסיס הוא שוב בריסטול רגיל של קנסון בגוון אפור כהה, וגם ההחתמה היא על בריסטול באפור בהיר יותר של קנסון. ביניהם יש נייר עם דוגמה של dovecraft מסדרת eastern blooms. מהנייר הכחול עשיתי סרט באמצעות פאנצ' הבורדר המהמם שלי (רואים שאני מרוצה ממנו, לא?), והחותמת היא שוב מסט צלליות הפרחים החדש שלי. החתמתי פעמיים, ואת הפעם השניה גזרתי והדבקתי באמצעות דבק דו"צ בעל נפח. הכיתוב הוא מאותו סט. בסוף הכרטיס הזה יצא יותר יוניסקס מהראשון, אבל אני מאד מרוצה. אפילו החבר אוהב אותו :)
והכרטיס השלישי לא היה אתגר צבעוני, אבל הוא כן סיפור השראה מעניין, אז הוא נכלל ברשומה הזו.
את הכרטיס הזה חלמתי.
באמת, קמתי בבוקר והיה לי כרטיס בראש, עם דוגמה, וצבעים, וגם ראיתי את החותמות בפרוטרוט. רק שלא היה לי סט כזה... דבר ראשון שעשיתי היה לבדוק בכל הבלוגים שאני מבקרת בהם אם אולי ראיתי אותו שם ורק נזכרתי בו מתוך שינה. הרגשתי מאד פול מקרטני
(למי שלא מכיר את הסיפור, פול מקרטני חלם את הנעימה של yesterday, ובילה כמה חדשים בלזמזם אותו לכל מי שפגש כדי שיגידו לו אם הם מכירים את השיר הזה. רובם אמרו לו "לא, אבל אחלה מנגינה. אולי כדאי שתעשה איתה משהו". המילים המקוריות של השיר, אגב האגב, דיברו על ביצים מקושקשות)
לא.
אח"כ חיפשתי חותמות שנראות כמו מה שראיתי, ואחרי שבוע מצאתי.
עכשיו יש לי סט כזה של חותמות, והנה הכרטיס שחלמתי, בצורתו הגשמית -

הבסיס הוא שוב קנסון בגוון כחול כהה. עליו יש נייר עם דוגמה שמיד הזכירה לי תינוקות חדשים, מעל זה נייר תכלת עם טקסטורה נחמדה שמצאתי פעם מזמן בחנות הציוד המשרדי שאני מבקרת בה לפחות פעם בשבוע, ומעל זה עוד ריבועונים קטנים בכחול הבסיס. החתמתי את האיורים על קנסון לבן וצבעתי בעפרונות מים (עם מכחול), פעם ראשונה שאני מנסה ונראה לי שיצא סביר.

ובסוף הוספתי שכבה חיצונית של נייר פרגמנט, עליו החתמתי את הכיתוב בדיו לבן, והיות שאני כבר בפרגמנט אז גם השתמשתי בכלי הכוכב כדי להבליט דמויי-פרח קטנים ליד החותמת השרבוטית. לדעתי הפרגמנט קצת מעדן את הכרטיס ועושה אותו מעט מעניין יותר.

3 תגובות:

  1. i think that the "love is spoken here." is one of the most beautiful cards you ever did (:

    השבמחק
  2. well, with choop as inspiration, that card had no chance... ;)

    השבמחק
  3. אני פשוט לא מצליחה לעצור את ההתפעלות מהיופי הזה שביצירותיך.

    השבמחק