24.12.08

כי החשוב ביותר נסתר מן העין

סבב המתנות של החורף (דצמבר + ינואר) בעיצומו, וודאי יעלו כאן כמה כרטיסים חדשים בעתיד הקרוב מאד. וכמו תמיד, סבב מתנות נוכחי יוצר סביבה אוהדת לרעיונות לסבב המתנות הבא (יוני + יולי), שנפתח דווקא במאי עם היומולדת של החבר. אז כן, כבר יש לי רעיון, אבל אני לא אספר מהו כי הבחור קורא כאן מדי פעם (הי בועז).

במקום אני אשים אריזה של מתנה שהכנתי לו פעם - בפנים היה דיסק עם שירים, שישב בתוך כיס מקנסון כחול כהה. בחוץ יש כעין כריכה שעליה הדבקתי נייר כחול כהה עם דוגמה של כוכבים - אבל לא כוכבים כאלה עם פינות, אלא כוכבים כמו שהם נראים בשמיים, עגולים עם קרניים - ומעל זה יש נייר פרגמנט שעליו ציירתי איור מתוך הנסיך הקטן, אחד הספרים האהובים עלי וספר שהחבר קרא גם בעברית וגם בשפת המקור.

האיור הזה נבחר גם כי הוא אחד החביבים עלי בספר, וגם כי הוא מתאים לתפישה שלי את המוזיקה כמשהו שיכול לשאת אותך למקומות רחוקים. השארתי אותו פשוט, רק עם הבלטה עדינה וקצת שינון בשוליים, כי ככה התאים. זו היתה העבודה הראשונה שלי בלי דוגמה על פרגמנט, ומאד נהניתי, למרות (אולי בגלל?) שזה קצת מפחיד להניח את הצפורן על הפרגמנט סתם ככה, בלי הוראות.

תגובה 1: