30.1.09

נסיך צפרדע

באמת שלא התכוונתי שתהיה כזו הפסקה בין רשומות... אבל שלל בעיות טכניות עיכבו את הפוסט הזה. כרגע יש שלושה כרטיסים שממתינים להדבקה סופית (נחזור לזה בהמשך) ואחד מוכן, שמיד יופיע.

אז בתחילת השבוע, אחרי המתנה מורטת עצבים, החלו החבילות הקטנות שלי להגיע. עוד באותו יום התיישבתי להכין ארבעה כרטיסים, אלא שעם השלמת הראשון, גיליתי שהשקפים שלי התייבשו ומסרבים לשחרר את הכיתובים שהכנתי לסדרת ולנטיינס שלי. הכרטיס הראשון כבר היה מודבק ומוכן להוציא הכיתוב, אז עשיתי כמיטב יכולתי לכתוב עליו בעצמי. שלושת הכרטיסים הנותרים ממתינים שאני ארכוש rub-onz של grafix (וגם כאן נראה שיש בעיות טכניות שלא תלויות בי, בינתיים), אני מקווה שיופיעו כאן בקרוב.

אבל מספיק עם התירוצים. התחלתי מהחותמת הצפרדעית של rachelle anne miller. אני אוהבת צפרדעים. זו חיה מגניבה לגמרי, ויש לי בבית של ההורים אוסף של צפרדעים, שאת החשובות מביניהן לקחתי איתי לדירתי השכורה (פשוט כי אין מקום לכולן). כמובן שהייתי חייבת לרכוש את החותמת הזו :) צבעתי אותה בטושים בגוונים צפרדעיים, גזרתי לצורת מלבן, והדבקתי על מלבנים תואמים מניירות רקע פשוטים שהיו לי בבית (ודאי נקנו במאי ארט מתישהו...). את זה הדבקתי על קנסון בגוון תכול בהיר, שמתחת לו יש קנסון שחור, והוספתי סרט מהמם שמצאתי בחנות הסדקית המקומית וכמה אבנים תכולות מנצנצות. ואת הכיתוב, כאמור, שרבטתי בעצמי, מתוך שיר של רדיוהד.



בפנים הוספתי ריבוע קטן לכתיבה, ועוד שרבוטים מסביב בעט כסף -


וזהו. ירוק זה הכי.

תגובה 1:

  1. שלומות וברכות,
    אז למה הכי התחברתי לכרטיס הזה - כי מי שקורא שכלבה שלו "קרפדה קטנה" ושומע רדיוהד על בסיס יומי, ראוי לכרטיס צפרדעי... :)

    השבמחק