26.2.09

מזל סרטן

שבוע קצת עמוס אז לא הספקתי לצלם את הכרטיסים החדשים, אבל בהחלט לא התעצלתי!

נתחיל בכרטיס פשוט, על פי סקיצה של poetic artistry. הבסיס הוא קנסון לבן, עליו יש שלושה ניירות עם דוגמה בגווני שחור לבן של KI memories. הכובע החמוד הזה הוא מחותמת ציפור היומולדת שלי, רק שהחתמתי אותו בלי הציפור, ומסביבו סלסלתי עיגול ממה שנשאר לי מהנייר הלבן שמשמש כאן מט באמצעות המספריים שלי. הוספתי עוד כמה אבנים שטוחות בגוון חלבי שקניתי השבוע, וסרט בגוון ורוד מלון (משום מה ככה אני קוראת לו בראש שלי), והכרטיס מוכן.


ונסיים בכרטיס מצחיק.

את הראב-אונים האלה ראיתי אצל נתנאלה כשהלכתי לאסוף רכישה קטנה (איזה כיף שיש שתי חנויות במרחק הליכה!), והסרטנון הקטן הזה מיד קרץ אלי. בדרך הביתה כבר היה לי רעיון לכרטיס, שהתבסס על פרק של חברים, שם פיבי הסבירה תיאוריה מאד מסובכת על למה לובסטרים זה משל מעולה למערכות יחסים.

anyway... הבסיס של הכרטיס הוא בריסטול בגוון אדום עמוק לא של קנסון, ומעליו יש נייר עם דוגמה של basic grey. הפרחים הקטנים שעליו קצת מובלטים וקצת מבריקים ומאד מגניבים. בצד יש עוד פס מבריסטול הבסיס, ועליו פרח גדול שגזרתי מנייר אחר של Basic grey. המט האפרפר-בז' והנייר שעליו גירדתי את הכיתוב הם מהצד השני של הדוגמה :) ויש עוד מט בגוון אדום בהיר יותר שגזרתי מנייר של sassafras. והסרטן החבוב :) את הכיתוב הדפסתי על rub onz, והסקיצה של taylored expressions. אותי הכרטיס הזה מאד מצחיק :)

4 תגובות:

  1. היי מיכלי,
    מאוהבת בעבודות שלך.

    בכרטיס הראשון-כתבת שעשית את העיגול עם מספריים.

    ניסיתי לחפש כאילו- מאיפה קנית??

    תודה
    מאילנית

    השבמחק
  2. אני קניתי בארטישוק, אבל בשישי שעבר הייתי בארטא וראיתי גם אצלם (בסניף של נחלת בנימין) ומספריים דומות של יצרנים אחרים מתחילות להופיע בכל מיני חנויות של ציוד משרדי...

    השבמחק
  3. אוי ואבוי...מה זה אומר YOU ARE MY LOBSTER. אני הייתי פוחדת לקבל כרטיס כזה :-D:-D

    איזה מספריים ? PLEASE ?

    השבמחק
  4. לפי פיבי מחברים, זה בגלל שלובסטרים מוצאים לעצמם בן זוג אחד ונשארים איתו כל החיים, כך שזה די חמוד ולא מפחיד בכלל :)

    אני לא זוכרת איך נקראים המספריים, אבל יש עליהם ציור של הצורה שהם חותכים, אז פשוט צריך לחפש את הצורה המסולסלת הזו.

    השבמחק