10.8.09

שבוע טוב

מספר קטן של כרטיסים חדשים :)
את החתמות הטילדה צבעתי ממש ממש מזמן (עוד לפני שהקופיקים הגיעו!) בטושים ועפרונות + מים, והן חיכו בסבלנות שאתפנה אליהן. נתחיל?

הכרטיס הראשון הורכב מאד מהר, הודות לנייר המגניב עם הדוגמה מסדרת green stack של DCWV. כל מה שעשיתי היה לחתוך את החלק העליון שלו, להושיב עליו את שתי ההחתמות, ולהוסיף כיתוב. כרטיסים שמרכיבים את עצמם זה נחמד לפעמים :) הבסיס כאן הוא קנון אפור בהיר מאד.


בכרטיס השני שכבת הבסיס היא קנסון בגוון אפרסק ורדרד, ובנוסף השתמשתי בניירות מסדרת porcelain ו- bittersweet של בייסיק גריי, קארדסטוק כתום של DCWV ונייר חום פשוט. השראה לסידור המרחבי שאבתי מסקיצה של splitcoaststampers. לבסוף, הוספתי לקישוט שלוש דמויות-פנינה בגוון שוקו.


הכרטיס האחרון גם הוא ללא סקיצה. הבסיס הוא קנסון תכלת בהיר, והשתמשתי בקנסון נוסף בגוון כהה יותר כבסיס לריבוע, ונייר מסדרת lilykate של בייסיק גריי שחתכתי לריבועים. לקישוט הוספתי שלושה כפתורים (כפתורים זה כיף) וסרט סאטן.

4 תגובות:

  1. היי, כמה זמן לוקח להכין כרטיס ? אמרת "הרכבה מהירה". עשיתי היום שישה כרטיסים קטנים לראש השנה כולל חיתוכים והחתמות וצביעה ולקח לי לכל השישה משהו כמו ....(מוכנה ?) לוש שעות. :-0

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. הרכבה מהירה = 15 דקות לבחירת הסידור המרחבי + בחירת צבע לבסיס של הכיתוב + הדבקה של כל העניין. בהחלט לא כולל צביעה של ההחתמה ;)

    השבמחק
  4. WOW אני חושבת שיש לי חרדת ביצוע לקראת הסדנא הקרובה. הלך עלי :-D

    השבמחק