9.9.09

עצבות

כבר מזמן רציתי לקחת חלק באחד הפרויקטים ששולח כרטיסים לאנשים במצוקה כזו או אחרת; ואז, בתחילת השבוע, קראתי על קייט. לצערי הרב, גם המשפחה שלי לא זרה למחלת הסרטן (ואני מקווה שמעתה היא תתרחק מאיתנו, כי די), ולשם שינוי יש לי זמן יצירה פנוי, אז החלטתי שזו ההזדמנות שלי.
אני אוהבת אופציות, כזכור, אז הכנתי כמה כרטיסים, ואני אשלח לפחות שניים מהם. כל הכרטיסים ברשומה הזו מבוססים על סקיצות של Mojo monday.

כרטיס ראשון, להורים; האלמנט המרכזי הוא ראב-און של daisy bucket שרכשתי מ- my punch, וגירדתי על קארדסטוק חום של בייסיק גריי. לפי מה שקראתי, ההורים שלה מאמינים אדוקים (ואבא שלה כומר), וזה התלבש לי יפה. הבסיס הוא קארדסטוק בגוון אגוז(?) של american crafts, ומעליו נייר מסדרת wisteria של בייסיק גריי. הוספתי סרט סאטן חום ושלוש דמויות פנינה לקישוט.


ולקייט עצמה, הכנתי שלושה כרטיסים, נראה כמה מהם אני אשלח (הבעיה המרכזית היא שצריך לכתוב בתוכם...).

בראשון, הבסיס הוא קארדסטוק בורדו, ועליו חתיכת נייר מסדרת offbeat של בייסיק גריי. החותמת, של רייצ'ל אן מילר, נצבעה בקופיקים, ויש גם כיתוב וסרט סאטן לקישוט.


בשני, הבסיס הוא קארדסטוק טורקיז של american crafts וניירות עם דוגמה של בייסיק גריי ו- DCWV (מה- green stack). לקישוט יש שני סרטי סאטן בקרם וחום.


מבט מקרוב על טילדה, שנצבעה בקופיק


בשלישי, הבסיס הוא בריסטול סגול פשוט, ועליו נייר מסדרת wisteria, קנסון באפור-סגול, ועוד נייר מה- green stack של DCWV. וגם סרט לקישוט, שלא יצא טוב בכלל בתמונה, אבל הוא בצבע יין עמוק מאד.



מבט מקרוב על טילדה, הנצנצים והצביעה.

יש המלצות?

4 תגובות:

  1. יופי של כרטיסים. אהבתי מאוד את הסביון. רוצה לאחל לך שנה טובה ומתוקה, שנה של הגשמה ויצירה


    My new Site
    My Blog
    Digital Designs Blog

    השבמחק
  2. מיכלי,

    תקשיבי את מעלפת.
    העבודות שלך מדהימות.

    ויש לי שאלה, מה זה צביעה בקופיק.
    תודה, ליאת

    השבמחק
  3. הי ליאת,
    קופיקים הם טושים שיש המשתמשים בהם גם לצביעת חותמות. הם מבוססים על אלכוהול ומאד נוחים לצביעה :)

    השבמחק