10.10.09

תודות

לאחר תקופה ארוכה של יובש בבלוג (אני עובדת על דברים שעדיין לא הגיעו ליעדם ולכן לא פורסמו), כמה כרטיסי תודה שהוכנו על פי הזמנה.
הכרטיס הראשון הוא כרטיס לעצלנים, ונעשה אחרון אחרי שהשמש כבר נעלמה. הנייר של DCWV, ככה הוא הגיע, אני רק גזמתי אותו לגודל המתאים, והוספתי כיתוב שעשוי Thickers לבנים. מצטערת על התמונה הממש לא-משהו.


הכרטיס השני על בסיס הוא קארדסטוק אפור, ויש כאן עוד שלושה ניירות מסדרת ambrosia של בייסיק גריי, ונייר רקע שחור מהבלוק של חן. הסקיצה של mojo monday, ואת האזור המרכזי עיטרתי בשלושה כפתורים שהחתמתי סביבם עלי כותרת כדי שיהפכו לפרחים, וגם סרט סאטן לקישוט.


בכרטיס השלישי יש נייר מסדרת wisteria של בייסיק גריי, סרט סאטן תכול, שלושה טללים בגוונים שונים, וחותמת מליין קטו, הפעם מדלן. הבסיס הוא קארדסטוק שחור, והסקיצה של fresh & fun. אה כן, והעיגול המרכזי הודבק על נייר פרגמנט סגול שמנצנץ בכחול (לא רואים טוב בתמונה), התאמה מושלמת ומקרית :)



בכרטיס הרביעי מופיעה סוזט; הבסיס הוא קנסון בגוון קרם צהבהב, ששידכתי לו נייר חרדלי מהבלוק של חן שחשבתי שלא אשתמש בו בחיים, ושלושה ניירות מסדרת everafter של Cosmo cricket. לקישוט יש כפתור גדול ומהמם. גם כאן הסקיצה של mojo monday.



הכרטיס האחרון נעשה על פי סקיצה של mojo monday, והוא על בסיס של קארדסטוק ירקרק של american crafts. עוד יש כאן חתיכה של קארדסטוק שחור, ניירות מהסדרה הוינטג'ית, וחותמת של ivy האהובה עלי :) לקישוט הוספתי דמויות פנינה בגוונים מתאימים וסרט סאטן, ועיטרתי את השיער המשעשע שלה ב- liquid pearls בצבע ורוד בהיר.



3 תגובות:

  1. הרסת אותי עם הכרטיס לעצלנים, הוא מהמם, דוגמא נהדרת לכך שלא צריך כלום מעבר לנייר יפה וברכה, לא תמיד צריך לעבוד קשה :-) מושלם!

    השבמחק
  2. פשוט אין עליך!
    איזה מקבץ מדהים.
    האחרון הוא האהוב עליי, אחרי תחרות קשה עם זה שלפניו...ממש מקסימים!

    השבמחק
  3. תודה לשתיכן :) הכרטיס האחרון הוא האהוב ביותר גם עלי, ואכן, אני מאד מוצלחת בלהיות עצלנית ;)

    השבמחק