12.5.10

יש כלה בקהל?

בספטמבר, הבת של החברה הכי טובה של אמא שלי מתחתנת. הן חברות כבר שלושים שנה לפחות, לבנות הבכורות שלהן קוראים באותו שם, ואני ממש שמחה שנתבקשתי להכין את התכשיטים לכלה :)

השמלה תהיה לבנה עם נגיעה כתומה, ולאחר שיחה קצרה עם הכלה לעתיד הכנתי גירסה אחת עם נגיעה מאד עדינה של כתום, וגירסה אחת שהיא כתומה באופן בולט, ולקראת סוף תהליך ההכנה של השמלה יוחלט על הגירסה המועדפת.

בינתיים יצאתי איתן לטיול בגינה - הפעם בגינה שלי, ולא של ההורים. יש לנו שם קבוצת שיחים גדולה שבמרכזה מעין קרחת יער (או קרחת גינה, במקרה הספציפי הזה) נסתרת מעין, בה צומח ורד בר וגם ההרדוף שנטוע בצד פולש פנימה, ועכשיו שניהם פורחים, תוכלו לראות אותם ברקע -


וכמה תמונות מסורתיות יותר



חוץ מזה, אני יודעת שנראה מאד שומם ועצלן פה, אבל מאחורי הקלעים יש לא מעט עבודה, החלפה שצריכה להשלח עד תחילת השבוע הבא, אולי קצת אפייה לשבועות (או סתם), ועוד שרשרות בצבעים משובבי נפש שיופיעו כאן בקרוב.
ובינתיים, נאחל נסיעה טובה לשרשרת הראשונה שמכרתי באטסי, שנמצאת כבר בדרכה לבית חדש בניו יורק. מרגש :)

9 תגובות:

  1. מאוד אהבתי את שניהם,
    מקסים ורומנטי!

    השבמחק
  2. איזו שרשראות מקסימות... כיאה לכלה..כמה עולה שרשרת?

    השבמחק
  3. תודה תמר :)

    לימונדה - השרשרת שבתמונה עולה 185 ש"ח.

    השבמחק
  4. השרשראות מקסימות. אני אהבתי יותר את הלבנה. והמחיר! את בטוחה שזה המחיר?!

    השבמחק
  5. מה שהיא תבחר יהיה יפה כי שתיהן מרשימות מאד.
    ברכות על המכירה באטסי. באמת מרגש (-:

    השבמחק
  6. קודם כל אני חייבת להגיד שעשית לי התקף לב קל עם הכותרת הזו...ציפיתי לקרוא משהו אחר :)
    השרשראות מדהימות ועוד בכתום...אי אפשר לפספס! מעניין לראות את השילוב שלהן עם השמלה. אולי תעלי כשיהיה רלוונטי? וכמובן- מזל טוב על המכירה!!! אין ספק שהבחורה תהנה ממה שהיא קנתה!

    השבמחק
  7. תקשיבי קודם כל טוב טוב לדודה פיצ'ולה: מאה-שמונים-וחמש זה מספר שלא תופס כשזה קשור לכלות!!!!
    שמעת????
    אני לא רוצה לראות אותך שוב מתמחרת באופן הזוי ונמוך כזה עבודה לכלה (טוב, נתחשב בקרבה החברית הפעם...)
    כל מה שאפילו מדיף "חתונה" עולה יותר! זהו! חשבון פשוט!
    אני מציעה לך להראות את השרשרת בכמה חנויות עם קולקציות לכלות ולומר שמחיר התחלתי שלך הוא 250ש"ח. לא פחות ואפילו יותר.
    חוצמזה שהשרשראות מיוחדות מאוד ויפהפיות.... אבל זה כבר לתגובה אחרת.
    (סליחה על ההתנפלות אבל כעסתי. את צריכה לתמחר גבוה יותר את העבודות המיוחדות שלך)

    השבמחק
  8. שרשראות מדהימות !!! מאוד אהבתי ... הן מקסימות - ושנה אחורה (כשהייתי כלה...) - לא הייתי חושבת פעמיים ומזמינה לעצמי אחת כזז..!!

    השבמחק
  9. תודה לכולן,

    קרין - אני בהחלט אבקש תמונה לכשיהיה רלוונטי, ואם אקבל רשות, אעלה גם כאן.

    דודה פיצ'ולה - תודה על העידוד, יום אחד אני אלמד להיות יותר תובענית, כרגע גם את המחיר הזה אני אומרת בדחילו ורחימו... יש לי עוד לאן להתקדם :)

    השבמחק