1.6.10

הופ הופ טרללה

כן, אני יודעת שסוג של נעלמתי. אבל ככה זה, בחודש האחרון של השנה (לא הכרונלוגית, האישית). זה הזמן לעשות חשבון נפש, להרהר בחיים, לנסות להחליט מה הלאה, לנער את הראש ולצעוד קדימה. השנה שחלפה היתה מהפכנית למדי, והתחזיות לתקופה הקרובה לא מצביעות על רגיעה מתקרבת. כמו שהאוס אמר פעם, life's greatest tragedy is that something always changes, אבל שינויים יכולים להוביל למשהו טוב. ודווקא יש כמה דברים טובים באופק :)

אז מה יש לנו היום?
תמונות מקדימות. ולמה מקדימות? כי מה שמופיע מטה הוא חלקיקים מסט שרשראות חדש שעשיתי.
הוא לא יוצע באטסי, ולא יופיע כאן בשלמותו עוד די הרבה זמן, כי מי שעתידות לקבל אותו יקבלו אותו בעוד די הרבה זמן.

אבל! שתיים מקוראותיי בנות המזל יקבלו כל אחת שרשרת מהסט הזה, כי יש לי יומולדת בקרוב, ולמה שרק אני אהנה ממנו? ;)


השנה הכללים הם כאלה - כל מי שמעוניינת להשתתף, מוזמנת לספר לכולנו בתגובות מהו התכשיט האהוב עליה, ולמה. בין אם יש סיפור מיוחד מאחוריו, ובין אם זה סתם עניין של שילוב צבעים אהוב. אם יש לכן תמונות - מה טוב. ביום ההולדת שלי אבחר שתי זוכות אקראית מבין המגיבות.

על התכשיט האהוב עלי תוכלו לשמוע עם סגירת הבלוגולדה :)

20 תגובות:

  1. וואו, יש סיכוי שאני ראשונה!?
    התכשיט האהוב שליזו השרשרת שקיבלתי מבן זוגי, זה התכשיט הראשון (והיחיד...) שהוא קנה לי והוא עשה בחירה מצויינת!

    נועה .ד.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. שוב אני...סליחה - אבל זה נשלח בטרם עת.
    המון מזל טוב ליום הולדתך הקרב ובא! ותודה על המתנה ההפוכה :)

    נועה .ד.

    השבמחק
  4. המון מזל טוב !!!!!!! ותודה על הקנדי המקסים !!
    התכשיט האהוב עלי, הוא.. מממ.. איך לא, שתי הטבעות שלי - אירוסין ונישואין, שעד לפני שנה לא הלכתי בכלל עם טבעות וחשבתי שמהר מאוד גם עם שתיהן לא אלך אבל התרגלתי אליהן והן אלי... והיום אני לא יוצאת מהבית בלעדיהן :-)

    השבמחק
  5. המון מזל טוב ליום ההולדת! מקווה שתהיה שנה מעולה, ושהדברים הכי טובים שהיו עד כה, יהיו לדברים הכי פחות טובים בהמשך... ואם בימי הולדת עסקינן, התכשיט האהוב עלי הוא זה שקיבלתי מסבא שלי ז"ל לבת המצווה. בזמנו חשבתי שהוא מבוגר, היום, 15 שנים מאוחר יותר הוא עלי כמעט מדי יום...!
    שוב, מזל טוב!
    אפרת

    השבמחק
  6. קודם כל מזל טוב, התכשיטים נראים מקסימים!!
    אני הכי אוהבת כמובן את הטבעת נשיואים שלי...ברור לא? יש לי החודש 7 שנות נישואים, והיום, הייתי קונה את אותה טבעת בדיוק! זה מה שבדיוק רציתי, טבעת שתמיד אוהב.
    תודה!

    השבמחק
  7. מזל טוב!!!! שינויים בהחלט יכולים להיות לטובה, תלוי לאיזה כיוון לוקחים אותם ואיך מתמודדים איתם..

    התכשיט האהוב עליי.... מממ...
    שרשרת זהב לבן שקיבלתי מההורים ליום ההולדת לפני כמה שנים.. התליון הוא 5אבנים סגלגלות/תכולות אחת אחרי השניה. אין סיפור מאוד מיוחד, אני פשוט אוהבת אותה...

    מזל טוב ותודה!!!!!

    השבמחק
  8. התכשיטים האהובים עלי הם אלה שאיבדתי:
    טבעת מסבתא שלי
    2 טבעות נישואין
    עגיל 1 מתוך הסט שקיבלתי מהורי לסיום הקורס בצבא
    כן, אני מאבדת סידרתית ולכן תקציב התכשיטים שלי עומד על עד 10 ש"ח לטבעת וקצת יותר מזה לצמידים ושרשראות.
    ממש סיפור סוחט דמעות (-:
    קולולו ומזל טוף

    השבמחק
  9. איך כבר יש לך שוב יומולדת?! רק לי זה עבר כל כך מהר? טוב, לא נאחל מזל טוב לפני הזמן, זה אסור בפולניה... ההצצה נראית מפתה! מאוד קשה לי לבחור תכשיט. אני לא חזקה בזה... מלבד ה-טבעות שלי, התכשיט האהוב עליי הוא שרשרת פנינים-זהב מהממת שהכינה החברה הכי טובה שלי, תכשיטנית מחוננת. עדינה, מתאימה להכל ונעשתה בהמון אהבה ובהתאמה אישית ממישהי שאני מאוד אוהבת.
    מחכה לפגוש אותך, עם או בלי קשר ליומולדת...

    השבמחק
  10. קודם כל המון המון מזל טוב!
    איזה כיף זה יומולדת, אה?
    התכשיט שאני הכי אוהבת והכי קשורה אליו רגשית הוא שרשרת שסבתא שלי נתנה לי ליום ההולדת בערך שנה לפני שנפטרה. מדובר בשרשרת שהייתה שלה, משהו וינטאג'י ומקסים, שילוב של פנינה ותליון זהב עדין. אני בקושי מעזה לענוד אותה אבל היא מקסימה ויותר מהכל... מזכירה לי את סבתא.
    שוב מזל טוב ושתזכי לעוד 120 שנות יצירה פוריה.

    השבמחק
  11. מזל טוב!

    ליין השרשראות שלך עדין ומקסים.

    תכשיטים שאני אוהבת- זה מה שאני עונדת דרך קבע -טבעת נישואין חלקה ועגולה ,וזוג עגילי פנינה צמודים.

    ומה יותר טוב ביומולדת מהמילים של נעמי שמר "כל שתבקשי לו יהי".......

    דליה ב -הקוראת הסמויה -

    השבמחק
  12. המון מזל טוב קודם כל

    השרשרת האהובה עליי היא שרשרת של סבתא שלי שעשויה מחרוזי מילפיורי מזכוכית אין לי הרבה מזכרות ממנה

    זאת אחת המזכרות היפות שלי

    שוב המון מזל טוב

    queenbee1

    השבמחק
  13. רק שכחתי לומר שראיתי שכן זכית בהגרלה אחת...נראה שהמזל שלך לא ביש כמו שחשבת!

    השבמחק
  14. מזל טוב למומולדת המתקרב....התכשיט האהוב עלי הוא שתי טבעות נישואין של סבתי ז"ל. ולמה? כי אחת ניתנה לה בנישואיה החפוזים לסבי בקפריסין כמעפילים בלתי חוקיים לישראל. והשניה סבי נתן לה כשהתחיל להרויח כשוטר....היא נפטרה לפני שנה וזה יקר לי מאד.

    השבמחק
  15. התכשיטים שלך מקסימים! מאוד עדינים!
    תודה על ההזדמנות לזכות באחד מהם :-)

    והתכשיט האהוב עליי? קשה לבחור...יש שלושה.
    התכשיט הראשון בנאלי...טבעת הנישואין שלי שלא ירדה מהאצבע כבר כמעט 15 שנה (טוב, חוץ מבלידה וכאלו...שהייתי חייבת).
    השני, שרשרת עם תליון לב שבעלי קנה לי ליום הולדתי ה-17 (כשעוד היינו רק חברים), על התליון מאחור יש הקדשונת ועד היום אני צוחקת שהצורף טעה באיות וחרט "בהאבה" (לא רציתי שזה יתוקן, אחרת איך היא תהיה מיוחדת בשבילי?).
    התכשיט השלישי הוא עגילי טבעת שהיו שייכים לסבתא שלי ז"ל ואחרי מותה קיבלתי אותם. אני לא עונדת אותם הרבה, קשה לי להסביר בדיוק את התחושה, אבל אני מרגישה מעין תחושת קרבה לסבתא שלי כשהם עליי וזו לא תחושה שאפשר להסתובב איתה בכל מקום או זמן...אז אלו עגילים לרגעים מיוחדים :-)

    ותמונות קצת קשה להעביר פה בתגובות בבלוג ;-)

    השבמחק
  16. המון מזל טוב!!!
    לפני כמה שנים בעלי שדאז היה חבר שלי,קנה לי צמיד. כל היום הוא התנהג כאילו ששכח שיש לי יום הולדת וב12 בלילה הפתיע בצמיד זהב עדין.

    השבמחק
  17. התכשיטים החדשים שלך פשוטי קסומים ומיוחדים-תתחדשי(-:

    התכשיט שהכי קרוב לליבי הוא שעון של סבתי ז"ל שלמרות שהמנגנון ישן וצריך לסובב אותו נונסטופ - באירועים מיוחדים הוא עולה על ידי, מקבל סיבוב קטן ועושה אותי הכי מאושרת (-: וקרובה אליה

    השבמחק
  18. השרשראת מממממשששש מקסימות, ממש תודה על ההזדמנות לזכות...

    התכשטי הכי הכי שלי: הם זוג עגילים שקיבלתי לכבוד הולדת בני האמצעי, שהותאם לטבעת (שאני עונדת כל הזמן) שקיבלתי להולדת הבכורה...

    (ולמרות שלא התבקשנו.... התכשיט שאני הכי לא אוהבת זה שרשרת עם אבנים כחולות שהאיש קנה לי 'ככה סתם כי הוא אהב....')

    השבמחק
  19. קודם כל ולפני הכל שיהיה לך מזל טוב. את ילידת יולי?

    לא אתנגד - בכלל לתכשיטים שלך, הם מקסימים. בכלל, אני אוהבת את הבלוג שלך

    התכשיט האהוב עלי? האמת, לא הולכת הרבה עם תכשיטים, אבל יש שרשרת משובצת חרוזים אדומים שקניתי לפני שנה והיא מתחילה אפילו להיות שימושית.

    השבמחק