6.8.10

ביקור הגברת הצעירה

השבוע היה לי חם. התחשק לי לאפות, ולהתעסק בנייר, ולצאת לצלם, ועוד כלמיני דברים, כי יש לי זמן לשם שינוי. אבל היה לי חם ואין לנו מזגן. אז עשיתי בעיקר דברים שלא מחייבים תזוזה.
אבל אז הגיע יום חמישי, וקרין אמרה שאולי היא תבוא לבקר בשישי! לכן קמתי מוקדם בבוקר, לפני שהאוויר מספיק להתחמם יותר מדי, והכנתי לה כרטיס.


הבסיס הוא קארדסטוק אפור של DCWV. הכורסה והכיתוב עם חותמת של PTI. את המסגרת ציירתי ביד. הוספתי מאט מקארדסטוק קרם של DCWV, וגם "סרט" מנייר מנוקד, ועוד כפתור עם חתיכת twine ליופי.

ביום שישי שוב קמתי מוקדם בבוקר,  והוספתי אריזה מקנסון בשני צבעים מתאימים, שמולאה בשוקטים (שו = פחזניה, שוקט = פחזניה קטנה) מעוטרים בפניני סוכר שהכנתי על הבוקר. הם קטנים וריקים (בניגוד לפחזניות שאנחנו מכירים), וגם נאפים לזמן קצר יותר ולכן הם פחות יבשים. לי הטעם שלהם מזכיר פרנץ' טוסט. את השוקט מוכרים בצרפת לפי משקל, ואורזים בשקיות נייר קטנות. בשעות אחה"צ אפשר לראות ילדים קטנים מסתובבים איתן ואוכלים שוקטים כמו פיצוחים, כי הם כבר רעבים וטרם הגיע הזמן לארוחת הערב.


והנה הן ארוזות בצלופן עם תגית מתנה קטנה


בסופו של דבר, המבנה של הכרטיס מצא חן בעיני אז הכנתי עוד כרטיס על אותו עקרון. קארדסטוק אפור, מאט מקארדסטוק ורוד-כתמתם של PTI, "סרט" מקארדסטוק ורוד של PTI, פרח קטן לקישוט מהחבילה של k&c, והחותמת של PTI + כפתור במקום דובדבן :) נמצא כבר למי לתת אותו. 

4 תגובות:

  1. איילת (לולי בו)6 באוגוסט 2010 בשעה 23:57

    הכל נראה מקסים. אפשר לקבל מתכון לשוקטים?

    השבמחק
  2. שלי! שלי! שלי!
    הכרטיס מהמם והשוקטים האלו...כל כך יפים, כל כך טעימים וכל כך מרשימים! הגשנו אותם אתמול בא. ערב עם רוטב שוקולד- היה מופלא!
    מאוד ריגשת אותי עם המילים בכרטיס והיה כיף! מחכה לביקור גומלין (אם לא אני פשוט אגיע שוב...)

    השבמחק
  3. מקסים. יופי של רעיון למתנה במיוחד בימים החמים הללו בהם האפיה הופכת מתענוג לעונש.
    רחלי גזית

    השבמחק
  4. אכן, זה לא היה מזג האוויר המתאים לאפייה... ובדיוק בערב אחותי התקשרה מהטירונות ושאלה אם אולי, במקרה, בא לי להכין לה שוקטים... אז למחרת בבוקר קמתי שוב מוקדם ואפיתי עוד שישה מגשים! מה לא עושים בשביל משפחה וחברים...

    קרין, איזה כיף שנהנית, ביקור גומלין מתוכנן בקרוב.

    איילת - המתכון לא שלי ולכן לא אפרסם אותו בבלוג, אבל את מוזמנת לפנות אליי במייל (arapax בג'ימייל נקודה קום).

    השבמחק