4.9.10

אלבומולדת - חלק ראשון

מזמן לא הייתי פה, אז מה שלומכם? :)
אני עסוקה בכל מיני דברים (פרטים גם למטה), ובנוסף מנסה ללמוד ל- GRE, הפסיכומטרי של האמריקאים. מוכרחה לומר שבינתיים זה לא הולך כל כך.
לאחרונה אמא מטילה עלי כל מיני משימות. בשבוע שעבר בניתי אתר לבקשתה, והשבוע אני מכינה אלבומים דיגיטליים שישמשו דוגמה לאופצית האלבומים הדיגיטליים שמציע המקום שבשבילו בניתי אתר. אמא ביקשה אלבום אחד לבנים ואלבום אחד לבנות בגודל של 20x30. בנוסף קיבלתי דיסק של תמונות שאמורות להכלל באלבומים.

אני משתמשת בקיטים שרכשתי (כולל רשיון לשימוש מסחרי כמובן) בחנות oscraps (שמות הקיטים מופיעים במרוכז בתחתית הרשומה), ופה ושם גם בסקיצות המאד מינימליסטיות של paislee press.
זו התנסות מאתגרת, כיוון שאי אפשר לעבוד עם כל הפונטים המאד מגניבים שיש לי (שמותרים לשימוש אישי בלבד), כל הקיטים שהורדתי בעבר גם הם לא רלוונטיים (כנ"ל), ומרבית המברשות שלי גם הן לשימוש אישי בלבד. אז אני מוגבלת לעבודה עם 10 הקיטים שרכשתי, ומעט אלמנטים שיצרתי בעצמי.

מעלה מקבץ ראשון של דפים מהאלבום לבנות (הילדים בתמונות לא קשורים אלי בשום צורה ולכן פניהם טושטשו).




המשך יבוא.

קיטים: Mother Love (Kim DeSmet), Mere Modesty (Taylor Made), Nostalgia (Paislee Press + Creashens), Small Talk (Taylor Made + Fei-Fei's design), Her Personality (Kim DeSmet), Fancy Collection (Paislee Press), Indefinitely (Taylor Made), Splatz III (Vickie Stegall), abide (One little bird), Innovative (One little bird), Mailing label frames (paislee press)

5 תגובות:

  1. אלבום יפהפה!!
    לא מרגישים שהוא דיגיטלי מכאן :):)

    השבמחק
  2. המגבלות שציינת לא מורגשות כלל.
    אהבתי מאד את העמוד האחרון.

    השבמחק
  3. גם אני, כמו רחלי, אהבתי את העמוד/כפולה האחרונים.

    השבמחק
  4. מרוב שדיברנו על האלבום הזה אני מרגישה ממש חלק ממנו :). יצא פשוט מדהים!!! זה כ"כ נקי ואת ועדיין ילדותי ושמח וקופצני...מאוד אהבתי!!! ועוד לא יצא לי להגיד לך כמה כיף היה שבאת, אז- כמה כיף היה שבאת!!! מקווה שבקרוב שוב!

    השבמחק