1.10.10

אלבומולדת - חלק רביעי

החלק האחרון של דפי האלבום, עוד מהאלבום לבנים. זה הזמן לציין שהילדים שמופיעים בתמונות שתיהן בנות, אבל אלה התמונות שקיבלתי, ועם זה ננצח ;)



אני לוקחת הפסקה מההחלפות וכנראה שגם יהיו פחות רשומות בתקופה הקרובה, כי אני לומדת ל- GRE ומקווה לגשת אליו בסוף אוקטובר (ואולי שוב בנובמבר, טפו), אבל מבטיחה לקפוץ מדי פעם, ובראש מתבשלים המון רעיונות חתונה (יותר מדי, כנראה), וצפויה גם מסיבת אירוסין, אז... נתראה :)

 
קיטים: Mother Love (Kim DeSmet), Mere Modesty (Taylor Made), Nostalgia (Paislee Press + Creashens), Small Talk (Taylor Made + Fei-Fei's design), Her Personality (Kim DeSmet), Fancy Collection (Paislee Press), Indefinitely (Taylor Made), Splatz III (Vickie Stegall), abide (One little bird), Innovative (One little bird), Mailing label frames (paislee press)



תגובה 1:

  1. כמה כיף היה בבלוג שלך כשלא הייתי! הלוואי שיכולתי לראות את אלבומי היומולדת השלמים במציאות, הם נראים מדהימים! וגם המתנה וההחלפה שהיו בדרך (סליחה שאני לא מגיבה לכל פוסט בנפרד, יש לי עשרות פוסטים להשלים...). מקווה שנתראה השבוע ומחזיקה לך אצבעות למבחן!

    השבמחק