20.12.10

משחקים בסטייל

יום שני שמח לכולן! (גרפילד היה הורג אותי על המשפט הזה).

חוזרת לחיים. יש מלא ימי הולדת במשפחה בחודש הקרוב, המון הזדמנויות לאפות דברים טעימים, מפגש קומונה מתקרב, אפילו הצטרפתי להחלפה חדשה!
אבל קודם כל, חוב קטן משבוע שעבר - קרין החליט שאני מלאה בסטייל, והמשימה הראשונה היא לספר שמונה דברים על עצמי שטרם סיפרתי. המממ.

1. כמחווה לסעיף הראשון ברשימה של קרין, גם אני לא משהו באכילה,  אפשר אפילו לומר - הסיוט של כל מארחת. לא אוכלת שום דבר שהיה לו פעם פרצוף (כן, זה כולל פירות ים), סופר-ביקורתית כלפי קינוחים (קצפת זה דוחה) ושונאת הרבה מאד ירקות ופירות נפוצים בבישול כגון פלפלים, קישואים, וחצילים, ושני הפירות האהובים על אמא שלי - מנגו ומשמש. את הפרי השלישי אחותי שונאת. אם לא היינו כל כך דומות לה, אין ספק שהיתה בטוחה שאנחנו מאומצות.

2. כולנו  - אמא שלי, אני, אחי ואחותי - ירשנו מסבתא את העור שלה, ולכן נראים צעירים יותר מגילנו. עד שעברתי לנסוע ברכבות הנהג באוטובוס תמיד היה מציע לי כרטיסיית נוער, ולפני שנתיים מישהו בשוק שאל אותי אם בחינת הבגרות במתימטיקה שהתקיימה באותו יום היתה באמת כל כך קשה (לפני שנתיים הייתי בת כמעט שלושים, כן?), כי נראיתי לו מדוכדכת...

3. יש לי התמכרות קשה לקניות וירטואליות, תרתי משמע. אני מאד אוהבת לחפש דברים, אבל לרוב מצליחה לא לקנות אותם. ובכל זאת, לפחות חצי מהארון שלי הגיע בדואר מאיביי, יש לי המון תכשיטים מאטסי, ואם ראיתי בחנות משהו של חברה בינלאומית שמצא חן בעיני אני קודם אבדוק אם אפשר להשיג אותו אונליין במחיר זול יותר.

4. בחדר אצל ההורים השארתי אוסף צפרדעים מכובד ביותר, שחלק קטן מאד ממנו עבר איתי לדירה המשותפת, פשוט כי אין מקום.

5. עד גיל 16 שקלתי פי 1.5 מעכשיו, זה אולי נשמע לא הרבה אבל כשפורשים את זה על פני 1.57 מטר זה די שמנמן.

6. יש לי חוש ריח קצת מוגזם, שירשתי מסבא ז"ל. לכן אני בת שלושים ואחת וחצי ואין לי מושג איזה טעם יש לקפה ולאכוהול - אף פעם לא הצלחתי להתגבר על הרתיעה מהריח למספיק זמן כדי לטעום.

7. למדתי לקרוא לבד בגיל ארבע, ומאז מילים הן הבית שלי. בכיתה א' התווכחתי עם המורה שהורידה לי ציון בהכתבה בגלל המילה תעה (בסופו של דבר הוכחתי לה ש"תעה בדרך" נכון לא פחות מ"טעה בדרך" במשפט שהיא הכתיבה לנו, וקיבלתי את הנקודות בחזרה) והיום אני במלחמה עיקשת עם עצמי לא לתקן לאנשים את השפה כל הזמן, כי אני יודעת שזה מעצבן.

 8. לפני שנה וכמה ימים, פרסמתי את הרשומה הזו, שם סיפרתי שחלום הילדות שלי היה להיות יועצת גנטית. בימים אלה אני נרשמת לתכניות של ייעוץ גנטי בחו"ל. תחזיקו לי אצבעות.  

מעבירה את הפרס בתורי לבלוגים שוודאי חלקם כבר קיבלו אותו, אבל הגעתי מאוחר אז תסלחו לי - 
artholic rabbit, בלוג מלא בדברים יפים 
המגזין לכלות אורבניות, בלוג שמדבר אלי בימים אלה :)
מקופלת, כי אני מתה על הבלוג שלה היפה שלה והיא תמיד מצחיקה אותי
בא מאהבה, הבלוג של מומין וסנופקין המקסימה, שבימים אלה נוסף על הסטייל מספקת גם הצצות וידאו לתהליך העבודה שלה
הדרלינג, גם בגלל הכשרון וגם בגלל הסטיילינג של התמונות :) 
הבלוג של יאמה, כי אני מסתובבת עם תיק מלא סטייל שהיא תפרה בשבילי
שמים ירוקים, אפילו התגובות שלה בקומונה מעניינות, ובחורף הקרוב החתולים שלה הכי בסטייל שיכול להיות - גם צבעוניים וגם ירוקים!
ואחרון חביב, הבלוג של זוהר, הלא היא BigMook, קודם כל - תסתכלו על העיצוב החדש, אם זה לא סטייל אני לא יודעת מה כן... וחוץ מזה היא מגדלת ילדים מלאי סטייל (וכשרון!) בעיר מלאה סטייל ומהמעט שיצא לי להכיר יש לה לב רחב-רחב.

10 תגובות:

  1. יא, איזה כיף לי, תודה ע-נ-ק-י-ת על הפרגון.
    היה משעשע ביותר לקרוא 8 עובדות עלייך, חבל שזה רק 8 ולא יותר....

    השבמחק
  2. אפילו השאיפות שלך בסטייל! ונראה לי שאני יודעת מי היתה המורה שלך לכימיה... (מהרשומה שלפני שנה...)

    השבמחק
  3. ווואייי איזה כיף לי! תודה גדולה גדולה, ממש כיף ומשמח לקבל כזה פרגון!!!
    ואיזה פוסט מרתק!! הזדהתי עם העניין של הריח של הקפה והאלכוהול, השתעשעתי מהבחור ששאל אותך על הבחינה במתמטיקה חחח
    וממש התרשמתי משאיפותייך המקצועיות, שיהיה שיא ההצלחה!! תעדכני!

    השבמחק
  4. תודה.
    שיחקת אותה בסטייל, אני מנצלת את
    פתח המילוט.

    השבמחק
  5. נעים להכיר :-)
    מגיע לך על הסטייל...!

    ובהצלחה ברישום לייעוץ הגנטי...

    השבמחק
  6. איזה כיף לדעת שאני לא לבד בעניין האוכל...למדתי כמה דברים חדשים (וכמה שכבר ידעתי...). בהחלט מגיע לך פרס, ועכשיו יאללה- עבודות חדשות!

    השבמחק
  7. כיף לגלות עוד פרטים מאחורי ה"ניק" ונראה שאת חיה בסטייל ויש לך שאיפות מדהימות - שיהיה המון בהצלחה
    אצלי הריח המפותח מנע ממני עד היום וכנראה לעולמי עד להתנזר מיינות (וזה מבאס)-:)

    השבמחק
  8. יאווו איזה פרגון מקסימה שכמוך, שמחתי להכיר יותר מאחלת לך שפע של הצלחה והגשמה ושוב....ריגשת אותי עם המילים החמות. תודה!!!!

    השבמחק
  9. יאווו איזה פרגון מקסימה שכמוך, שמחתי להכיר יותר מאחלת לך שפע של הצלחה והגשמה ושוב....ריגשת אותי עם המילים החמות. תודה!!!!

    השבמחק
  10. יאווו איזה פרגון מקסימה שכמוך, שמחתי להכיר יותר מאחלת לך שפע של הצלחה והגשמה ושוב....ריגשת אותי עם המילים החמות. תודה!!!!

    השבמחק