23.12.10

הזמנה לחתונה

זה מה שאני עובדת עליו כרגע :)
המבחן עבר בשלום, תודה ששאלתם. הוספתי עוד 50 נקודות לציון המצטבר, אבל כמו שאומרים - i'll believe it when i see it, ועד שזה יופיע בצורה רשמית באתר אני לא שקטה.
אבל זה בהחלט נחמד לקום בבוקר ולדעת שהיום לא צריך לעשות תרגילים במתימטיקה, או לשנן מילים שאבד עליהן הכלח באנגלית ושלעולם לא אעשה בהן שימוש. ולדעת מאידך שיש זמן לעשות דברים כיפיים כמו לעצב הזמנה לחתונה של עצמי, או לתכנן איך יראו השולחנות, או להתלבט בין שמלות. אם כי את הסעיף האחרון כבר ביטלתי ובינואר מדידה ראשונה :)

אי לכך ובהתאם לזאת, אני מייסדת היום תווית חדשה, שתקרא "הצצה לחתונה", ותחתיה יופיעו כל מיני דברים שאני מכינה בעצמי. אני מתנצלת מראש שבהרבה מקרים התמונה לא תהיה שלמה או לא מפורטת מספיק, ומבטיחה לחפור לכם על ה-כ-ל אחרי האירוע, בצירוף תמונות שוות של הצלם המקצועי.

ההצצה הראשונה תהיה להודעה על התאריך ששלחנו לכל החברים. רציתי לעשות כזו הרבה זמן, והיו לי כמה וכמה רעיונות, ובאופן לא מפתיע הכנתי שתי גירסות שונות מתוך תקווה שבועז יבחר אחת מהן. שכחתי שגם הוא מזל תאומים... התגובה שקיבלתי היתה "מגניב, אפשר לשלוח אחת לחצי מהאנשים ולחצי השני את השניה!"

התחשק לי דווקא לעשות משהו שלא שומר על הקו של ההזמנה למסיבת האירוסין, שתהיה דומה לפחות לצד אחד של ההזמנה לחתונה עצמה, אלא משהו קצת שונה.

את המשפט שהופיע על ההזמנה הראשונה המצאתי לפני כמה שנים כשחברה שלי ביקשה ממני להכין לה הזמנה דיגיטלית ליומולדת. היא לא אהבה אותו וביקשה להחליף את הטקסט במשהו יותר סטנדרטי, וכך הוא נשמר לשימושי בהזדמנות חגיגית זו.
רציתי שיהיה טוויסט מעניין באופן שבו הכיתוב מופיע, אז הפרטים החשובים באמת מופיעים דווקא בצדדים של השקופית המזויפת (עוד פילטר גאוני מבית הגימפ), ובאמצע יש טקסטורה שמקורה בתמונה של שנינו שבועז צילם פעם. אני אוהבת את התחושה הכפרית שהיא נותנת, בכל זאת מעביר קצת תחושה של המקום המיועד.
[טשטשתי את התאריך המדויק מטעמי בטחון, תאלצו לסלוח לי]

הגירסה השניה מבוססת על אחד הרעיונות שהיו לי להזמנה לחתונה, אי שם לפני מספר חדשים. הכיתוב העליון נוצר באמצעות אתר גאוני שנקרא wordle - הוא לוקח כל טקסט שתכניסו לו, ומייצר ממנו תצוגה גרפית של המילים שמופיעות בו. ככל ששכיחותה של מילה מסוימת בטקסט עולה, כך המשקל שלה בקובץ הגרפי גדל בהתאם. עם הצבעים והפונטים אפשר לשחק.
הטקסט שעשיתי בו שימוש הוא *כל* הסונטות של שייקספיר, ומאד אהבתי את התוצאה. בתחתית יש אלמנטים מתוך הקיט הדיגיטלי של taylormade ו- angedesign, בשם fashionably late. מופיע כאן ללא העיגול האדום המקושקש שמקיף את התאריך המיועד :)

זהו להפעם.

[אם מי מהחברים שקוראים כאן אוהב יותר את הגירסה שהוא לא קיבל, מוזמן להתלונן בקבלה ולהחליף ללא תשלום]

12 תגובות:

  1. ממש אהבתי את הגירסה הראשונה! מקורי ביותר ותהני מההכנות :)

    השבמחק
  2. גרסה אחת כבר ראיתי והתלהבתי. הגרסה השנייה (זאת אומרת הראשונה) קרעה אותי מצחוק. היא כ"כ את! אני מאוד אוהבת את אפקט ה"ענן מילים"- יש עוד כמה תוכנות שעושות את זה וזה תמיד מגניב. שמחה ומתרגשת על התגית החדשה! )(מקווה שזה לא אומר שאני לא אקבל יותר עדכונים במייל)

    השבמחק
  3. יווו איזה מדליק, אני ממש בעד פינת החתונה!
    את ממש יצירתית, ההזמנה הראשונה מעולה!! וגם השנייה מגניבה לגמרי, תודה על ההמלצה לאתר, בטוח זה יהיה לי שימושי מתישהו :) אהבתי שהשתמשת בטקסט של שייקספיר, אדיר!

    השבמחק
  4. מאוד אהבתי את הגרסה השנייה.
    והאתר wordle - עובד גם עם טקסט בעברית! זה ממש גאוני!! תודה!!!

    השבמחק
  5. מזל טוב על זה שהמבחן מאחורייך (אינשאללה שהכל יופיע כמו שצריך הפעם...)

    וההזמנות לשריון התאריך ממש יפות. כנראה שאהבתי יותר את השנייה כי אותה קיבלתי... וגם ממש מדליק שהשתמשת בסונטות של שייקספיר וזה מה שיצא :)

    השבמחק
  6. שתי הגרסאות משגעות - השניה שבתה אותי.
    תודה על הקישור-בהחלט ינוסה

    שיהיה במזל טוב ועכשיו נחכה לפינה קבועה שבטח תציב סטנדרטים גבוהים (-:

    השבמחק
  7. הראשונה מקורית וקורצת השניה יפהפיה ורומנטית.
    צודק החצי שלך... באמת תשלחו גם וגם. שתיהן נהדרות וקשה לבחור.

    השבמחק
  8. תודה לכולן על התגובות החיוביות :)
    איזה כיף שהרשומה הזו הוציאה מהצללים אנשים שלא הגיבו כאן בעבר.
    קרין - אין לך מה לדאוג ;)

    השבמחק
  9. הזמנות מגניבות!!
    הגעתי אליך דרך המשחק "בלוג עם סטייל", ואכן הסטייל שבה אותי.
    ההזמנות מדליקות אחת אחת! גם אני לא הייתי יודעת איזו לבחור, כך שהפתרון של החלוקה חצי חצי ממש מוצלח.
    האתר wordle לא מצליח לי. מה צריך לעשות אחרי שהעתקתי את הטקסט במקום שלו? אודה לך מאד אם תוכלי- או מישהי מהקוראות- לעזור לי בזה. אני רוצה להשתמש ברעיון לארוע קרוב.
    המון תודה על השיתוף של היצירות והיצירתיות שלך, כיף לכולנו!!!

    השבמחק
  10. הי אנונימי, לא השארת פרטים אז אני מקווה שתחזרי לראות אם עניתי לך -

    אחרי שהכנסת את הטקסט את פשוט לוחצת על go והאתר מייצר לך את הקובץ הגרפי מיד. בחלון שנפתח את יכולה לשנות את הפונט, את הצבעים ואת המבנה של המילים בתצוגה הגרפית.

    אם זה לא עובד יכול להיות שאת צריכה לעדכן את הג'אווה.

    במידה וגם זה לא עובד (או לפני :) מוזמנת לפנות אלי במייל ואשתדל לעזור לך: arapax בג'ימייל נקודה קום.

    השבמחק
  11. היי מיכל,
    תודה על התשובה המהירה!
    עשיתי כמובן go אבל לא עבד, יש מצב שזה בגלל הגרסה של הג'אווה. אשאל את ה"טכנאי מחשבים הפרטי" שלי...
    (רציתי לכתוב "תודה מתוקה" אבל לא הייתי בטוחה אם זה מתאים ל"גילך" או בכלל, אבל אני חושבת שזה מאד מתוק מצידך לענות כ"כ מהר ובאדיבות, אז בכל זאת הוספתי.. תודה מתוקה!!
    מירי

    השבמחק
  12. הגרסא השניה מאוד מאוד יפה, ממש מגניבה התוכנה הזאת!

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק