10.4.11

חלוקה ידנית

בסוף השבוע הדוד החבוב שלי, אחד האנשים הכי מצחיקים, חכמים ומגניבים שאני מכירה, בא לביקור. אם טרם הזכרתי את זה קודם, בועז ואני מתחתנים בחתונה אזרחית, ולא הזמנו אף רב לחתונה. את הטקס ינחה דוד שלי, מהסיבות שציינתי לעיל + הוא כותב ממש יפה, ולמעשה הוא בא כדי שנדבר קצת על הטקס (טוב שנזכרנו...).
לא מעט זמן לפני שהכרזנו על החתונה דוד שלי ניסה לשכנע אותנו שנו כבר, הגיע הזמן, ותמיד סיים את השיחה בכך שהזכיר לי שהוא את ההזמנה שלו מצפה לקבל ביד, ולא סתם בתוך מעטפה. אז לכבוד הביקור שלו השבוע, ניכסתי את הזמנת הדוגמה שהדפסנו והכנתי לה בית מעוצב (מתנצלת מראש על התמונות, צולמו עם המצלמה של אמא שלי שמתעקשת לצלם עם פלאש לא משנה מה אומרים לה...)

בפנים יש רצועה קטנה שמחזיקה את ההזמנה במקום, והפתעה קטנה שמתגלה כשמוציאים אותה כדי לקרוא את הצד האחורי

['צטערת, ההזמנה עצמה תופיע כאן רק אחרי שנחלק אותה :)]

5 תגובות:

  1. יאללה, סקרנת.. :)
    אני מקוה שאת שורדת את ההכנות
    [בשפיות, אם אפשר...].
    בהצלחה!

    השבמחק
  2. איזה מתח, איזו סקרנות :-)
    בהצלחה בהכנות

    השבמחק
  3. איך יש לך זמן להתעסק עם כאלו פיצ'יפקס?! אני כמעט רבתי עם הדודים כי לא היה לי כוח למסור ידנית :). ואיך יצא תכנון הטקס? ה"בית" של ההזמנה כמובן מהמם!

    השבמחק
  4. אוףףףף!
    חשבתי שנזכה לראות כבר עכשיו את ההזמנה!

    בסדר... נמות מסקרנות בשקט בפינה...

    השבמחק
  5. תודה בנות :)
    פיצ'ולה, אף אחד לא עושה פולניה כמוך :)

    השבמחק