24.10.11

שלום, אני נוסעת

זהו. בעוד מספר שעות בועז, אני ושני החתולים עולים על מטוס לברקלי, קליפורניה.
חמרי היצירה שלי יגיעו כמה חדשים אחרי, אבל יש כמה פוסטים בקנה שיתפרסמו בהמשך, כדי שלא תשתעממו בזמן שאני מנסה למצוא את מקומי מעבר לאוקיינוס.
אני משאירה אתכם עם פרויקט הסיום הנוסף שלי בקורס לצילום, זה שצילמתי כגיבוי למקרה שתכנית א' שלי לא תצא לפועל ובסופו של דבר לא הצגתי כי היא כן. 
קראתי לו "בין קירות ביתי", מעין מבט מתוך הדירה שלנו והחוצה. עכשיו אני עוזבת אותה, ועוד מעט היא לא תהיה קיימת יותר כי עושים כאן פרויקט של פינוי בינוי או משהו כזה, אז דווקא נחמד שיש לי מזכרת.


 נשתמע.

9 תגובות:

  1. תמונות מהממות... כמו כל דבר שאת נוגעת בו. המון המון המון בהצלחה.

    השבמחק
  2. בהצלחה אני משוכנעת שהחומה בארה״ב תהיה מיוחדת ומדהימה מחכה כבר לדיווחים משם!

    השבמחק
  3. איזה יופי של תמונות! החצר שלכם מעולם לא נראתה טוב יותר. מאחלת לכם שוב ושוב נסיעה טובה ומקווה שתצליחי להנות מההרפתקאה אחרי שלב האריזות הנוראי

    השבמחק
  4. שיהיה מוצלח ומהנה!

    השבמחק
  5. נסיעה טובה ושהייה מהנה.
    התמונות מרהיבות, ניראות כמו פיסת גן עדן.

    השבמחק
  6. נסיעה טובה , אני בטוחה שתהנו מאוד.... התמונות מהממות ואני מחכה כבר לפוסטים משם !!!
    בהצלחה, והתאקלמות מהירה...

    השבמחק
  7. מוזר... הפוסט הזה, שהוא סוג של פרידה, העציב אותי... ואנחנו הרי בעצם בכלל לא מכירות.... בכל מקרה מאחלת לך/לכם נסיעה טובה, אושר ושתגשימו לפחות חלק מהחלומות. יהיה נחמד אם תמשיכי לכתוב כאן מפעם לפעם (-:

    השבמחק
  8. שלום! במקרה נתקלתי בבלוג שלך ורציתי להגיד- התמונות יפהפיות ואת צלמת נהדרת, המשיכי כך.

    השבמחק