18.1.12

נעליים קונים מהר?

לפני חודש קרין התחילה במסורת אתגרים חדשה, ואחרי שחודש אחד התביישתי בפינה כי לא היה לי שום רעיון ולא השתתפתי, החודש החלטתי לאתגר את עצמי ולהצטרף.
נקודת ההתחלה שקרין סיפקה החודש היתה האתר הזה - נעזוב לרגע בצד את שלל הקיטורים שיש לי בעניין השילוב המבחיל של שוקולד ומנטה שפושה סביבי בעונה זו של השנה - שוטטתי לי בבלוג הנ"ל, ואח"כ גם בחנות של הבחורה שכותבת אותו.
היה ממש מעניין לראות את תמונות החתונה, וגם את מיני הפקות האופנה שהיא מרימה לכל מוצר, ובאופן כללי צבעוני שם ושמח.
הרבה דברים עלו לי לראש במהלך השיטוט, אם כי הם לא ממש אסוציאציות במובן הטהור של המילה. חתונה, כמובן, מעלה הרבה מחשבות. צבעוניות. patterns. נצנצים. הודו-אסיה. כל מיני דברים כאלה.
אבל בסוף, בסוף חזרתי לנעליים. נעליים ושילובי הדפסים משוגעים.
לא, אין לי אובססיית נעליים. למעשה לפעמים אני חושבת שישללו לי את האזרחות הנשית לאור כמות הנעליים המועטה וגדלי התיקים המועדפים שלי, אבל בינתיים כנראה שעוד לא עלו עליי...
אבל יש חברה מסוימת, שכבר כמה שנים מדי עונה אני מתבייתת על דגם אחד שלה, ופשוט חושבת עליו ממש יותר מדי. רוב הזמן אני לא קונה אותו (אם כי יש לי זוג נעליים אחד שלהם ולאחותי יש זוג אחד ששכנעתי אותה לקנות), אבל זה סתם כי תעדופי התקציב שלי בדרך כלל מסיטים את אמצעיי הכלכליים לכיוונים אחרים, עשויי נייר ;) אבל תמיד יש זוג אחד כזה.
אז החלטתי להכין לזוג של העונה דף. אולי אעשה אלבום לכל נעלי ה"אילו" שלי D:


ולמרות שהדף עצמו לא משוגע - חוץ מהנעליים כמובן - השתדלתי שכן תהיה בו קצת רוח שטות, שמתבטאת בעיקר בכיתובים הדרמטיים, שיוצאים קצת מצחיקים אבל מתאימים להפליא כשמדובר בזוג נעליים.

7 תגובות:

  1. אני כל כך שמחה שגרמתי לך ליצור, ואני כל כך אוהבת את מה שיצא לך! מודה שקצת קשה לי לדמיין אותך בנעליים האלו, אבל הדף הוא כל כך את, והוא פשוט משגע. והכיתובים- בהחלט מעלים חיוך!!!
    תודה שהשתתפת יקירה!

    השבמחק
  2. לי דווקא יש... אולי לא אובססיה אבל אני מאד אוהבת נעליים :-) אגב, השבוע נתקלתי במשהו וישר חשבתי עליך בהקשר לספר המתכונים שלך, אולי יעניין אותך: https://saltandpadli.wordpress.com/

    השבמחק
  3. תודה לשתיכן :) וזיקוקית -תודה על הקישור המגניב! מנסה לחשוב איך הדבר הזה יכול לעבוד עם חלק מהמתכונים הארוכים יותר... אבל זה רעיון ממש מדליק :)

    השבמחק
  4. אני מזהה את החברה הזו... יש להם נעליים מופלאות :)
    אם כי לא תמיד נוחות...
    איזה דף מקסים, נקי ויפהיפה עשית להן !
    LoolaB

    השבמחק
  5. וואי איזה נעליים שוות ואיזה רעיון מדליק לעשות להם עמוד. זה שלא עמדת, לדעתך, בהגדרות האתגר בכלל לא חשוב, הרעיון העיקרי - ליצור בעקבות האתגר - בוצע למהדרין (-:

    השבמחק
  6. יש לי את הנעליים האלו!!
    LADY BUG!
    אני מאוהבת ב- IC! למזלי אני גרה באנגליה :)

    השבמחק
  7. למזלי(?) אני כרגע בארה"ב לתקופה ארוכה, ולכן ברגעים אלה ממש ממתינה לחבילה מהם... :)

    השבמחק