31.10.12

כרית נוי

לכבוד אתגר הצבעים שקרין מארחת ב"יוצאות מהקווים", הכנתי כרטיס. כרגע אין לו מטרה מוצהרת, ולכן גם יש עליו כיתוב כללי למדי :)
שילוב הצבעים שקרין בחרה בו הוא אדום, כתום, ורוד ולבן. אדום וכתום אינם מהצבעים שאני אוהבת ביותר על הגלגל, ובאדום אני בכלל ממעטת להשתמש. קשה לי עם הצבע הזה. אבל השתדלתי מאד, בתור שחקן חיזוק שאבתי סקיצה מכרטיס של Maille Belles, וזו התוצאה



חמרים: נייר עם הדפס קטיפתי ממקור לא ידוע (קיבלתי במתנה), קארדסטוקים של PTI, חותמת של פרימה, נייר פרגמנט, כפתורים מהמחבוא שלי, חוט מטבח.

מי ששילוב הצבעים של קרין עושה לו חשק להתאתגר גם, מוזמן לבקר את הצפרדע ב"יוצאות מהקווים", ואולי לזכות בפרס מתנת קסם שימושי, נותנת החסות לחודש אוקטובר.

3 תגובות:

  1. מיכלי אני ממש אוהבת את הכרטיס הזה. יש מצב שאעשה לו ליפטינג יום אחד :-)

    השבמחק
  2. גם לי השילוב הזה קשה. יותר בגלל הכתום...
    הכרטיס שהכנת ממש חמוד. אוהבת את זה שהלבן הוא הדומיננטי כאן. אולי עכשיו, בזכותך, אני גם אצליח להכין משהו.....

    השבמחק
  3. הכרטיס מקסים, למרות כל הדברים הלא נחמדים שאמרת על הצבעים שאני אוהבת...

    השבמחק