3.1.13

הולציאדה

תחילתה של הרשומה של היום ביום שבת בסוף נובמבר, עת היה יום שקט למדי בחנות, ודיאן, הבעלים, היתה עסוקה בתכנון הפרויקטים לאירוע הכנת הכרטיסים לכריסמס. כיוון שלא היו כמעט לקוחות בחנות בשל מזג האוויר המדכא בחוץ, ישבנו בשולחנות העבודה הגדולים, וסקרנו את המוצרים שלא נמכרו כל כך טוב לקראת החג, ודיאן הציבה בפני אתגר: להשתמש באחד המוצרים האלה בכרטיס או פרויקט אחר, שיראה לאנשים מה אפשר לעשות עם אותו מוצר, וכמובן יעודד אותם לרכוש אותו. אם אצליח להשתמש בכמה מוצרים שלא נמכרים כל כך טוב באופן כללי - מה טוב.

הסתכלתי סביב, ועיני נחו על תבניות החיתוך של טים הולץ לחג המולד, ובעיקר על הערימה המבישה של תבנית החיתוך הזו, ממנה קיבלנו 12 יחידות באוקטובר, ובאותה שבת 10 מהן עדיין היו על המדף. אבל סתם לחתוך איתה יהיה משעמם... אני החלטתי לעשות ממנה מגזרת נייר. דיאן שלחה אותי לחפש את הניירות שאני רוצה להשתמש בהם מהקיר האחורי (שם גרים כל הניירות החלקים), ובינתיים הינדסה את החיתוך הראשון על פי הרעיון שלי.

בזמן שאני עבדתי על החלק הפנימי, כי כמובן שסתם מגזרת זה משעמם, צריך גם שיהיה קצת פופ-אפיות - כרטיסים לחג צריכים לבוא עם אפקט וואו, לא? - ועבדתי קשה כדי להלביש את כל החיילים האלה, דיאן תכננה את החלק החיצוני. הבסיס של הכרטיס הוא תגית גדולה של ריינג'ר, הדיו הוא דיסטרס של ריינג'ר, החותמת של הירו ארטס כי היא היתה הכי קרובה למה שהיה לי בראש. כשהכרטיס סגור רואים רק חלק מהכיתוב, וזה בדיוק מה שרציתי -


החלק החיצוני המקורי של הכרטיס כלל חותמת רקע של תווים מבית טים הולץ, עליה דיאן הברישה Perfect pearls בזהב. אחרי הסדנה, התיישבתי להכין את הכרטיס מחדש בעצמי, הפעם עם המקדימה שאני רציתי - אמבוסינג של פתיתי שלג בלבן, איזה כיף שבחנות יש אקדח חום :) ככה זה נראה מקדימה -



וכשפותחים -

 

רואים גם את כל הברכה -



ומעוד כמה זוויות -




בסדנה הכינו את הכרטיס 21 נשים + גבר אחד - כן, זה אומר שהכנתי 25 קיטים עם כל החלקיקים הקטנים בשביל המשתתפים - אני לא יודעת כמה מהם קיללו אותי במהלך היום בגלל כל פריטי הלבוש שנאלצו להדביק, אבל כשהגעתי בבוקר להכין את השולחנות לסדנה גיליתי שנשארה לנו רק תבנית חיתוך אחת, מרוב שדיאן הראתה את הכרטיס לכל הקבועות שנכנסו לחנות בשבוע שלקראת האירוע.
הכרטיס המקורי נשלח לטים הולץ בדואר - כן כן, הביתה - והוא אף קיבל אותו ושלח מייל תודה לדיאן, וקרא לרעיון המגזרת "גאוני". אני מרוצה :)
וסתם שתדעו, שבאותו שבוע, אחת הלקוחות הקבועות של החנות סיימה פרויקט שנשלח לאובמה לכבוד ראש השנה האזרחית. מאד משעשע, הגישה הבלתי אמצעית שיש בארה"ב לאנשים שאנחנו קוראים עליהם בחדשות (או בבלוגים יצירתיים, להבדיל).

שנה אזרחית מוצלחת לכולם :)

21 תגובות:

  1. משגע!
    ואני חושבת שדיאן צריכה לתת לך פרס גדול על כך!!
    איזו עבודה כייפית יש לך!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה חתולי :) העבודה בהחלט יכול להיות כיפית, מדי פעם.

      מחק
  2. יש מצב שבשל שם המשפחה שלי אני אאמץ את הכותרת שלך לארועים משפחתיים מהצד של האיש... הכרטיס יצא מקבים ולא סתם ההולץ התלהב.

    השבמחק
    תשובות
    1. LOL. מחכה לראות הזמנה לאירועים המשפחתיים שלכם עם השם בכותרת :)

      מחק
  3. חחח ריבי הצחיקה אותי ושכחתי מה רציתי להגיד :)
    הכרטיס נהדר ומיוחד, אירוע נדיר בכרטיסי כריסטמס, תוצר קלאסי של הראש ההנדסי שלך
    מסתבר שעמוק בתוכך שוכנת אשת שיווק מדהימה...תני לה לצאת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אם כבר קופירייטרית.. א השיווק נשאיר לאנשים שיותר טובים בזה ממני (שימי לב שדיאן הראתה את הכרטיס לכולם. אני רק הכנתי אותו ;)

      מחק
  4. כרטיס מדליק לאללה ואיזה כיף כל ה name dropping הזה :-)
    (מקווה שדיאן מבינה איזה אוצר היא מעסיקה).
    שתהיה לך שנה נהדרת ויצירתית

    השבמחק
  5. אהבתי מאוד. ביג לייק. נשמע שאת ממש טובה במה שאת עושה. מעולה. עידית.

    השבמחק
  6. אלופה! באמת כרטיס מדליק ביותר, את נוגעת בדברים בייחודיות ואני שמחה בשבילך שהיתה לזה גם הצלחה "מוכחת" בתחום המכירות

    השבמחק
  7. כל הכבוד!!!! מקסים ביותר! happy new year (-:

    השבמחק
  8. נהדר! וסחטיין על המחמאות מהאיש עצמו, ריספקט!

    השבמחק
  9. ממש מקסים, ואיזו עבודה כיפית!!!

    השבמחק
  10. היא משלנו! היא משלנו!
    איזה כבוד שיא-אלללה!

    כמה אני מקנאה בך...

    השבמחק
  11. איזו אלופה !!!
    אני לא מופתעת בכלל, הכישרון שלך זה משהו מיוחד באמת !
    את מגשימה את החלומות שלי זה בטוח (לעבוד בחנות כזו...)
    מדהימה !
    LoolaB - Smadar

    השבמחק
  12. תודה סמדר :) אני מוכנה לתרום לך משמרת בעבודה מתי שתרצי ;)

    השבמחק