6.3.13

מ(ד)וזות

היום בבלוג יוצאות מהקווים, קרין מארחת אתגר סקיצה. זו הסקיצה שקיבלנו מקרין, שימו לב למיעוט השכבות (אנחת רווחה ממיכלי) ולסדר והאיזון :)


בהתחלה, כשהסתכלתי על הסקיצה, אמרתי לעצמי "למה יש שם כל כך הרבה תמונות? זה הרבה תמונות!" אבל אז ביקרתי באקווריום במונטריי, וגיליתי שבעצם בסקיצה אין מספיק תמונות. אז את התמונה העליונה הגדולה החלפתי בארבע תמונות קטנות, ובסה"כ יש בדף שלי 6 תמונות שצולמו במקום אחד בתערוכת המדוזות המיוחדת שהיתה באקווריום בזמן שביקרנו בו. וש לי עוד כמה תמונות משם שאני זוממת על להכין להן דף מעוצב, ראו הוזהרתם!

חוץ מזה, די נצמדתי לסקיצה, כי היא מאד מצאה חן בעיניי, ואפילו שעבדתי עליה בין חצות לשלוש בבוקר (מי אמר שסקראפ דיגיטלי לא לוקח זמן?) העבודה זרמה מאד בנחת ועם מינימום התלבטויות עיצוביות בדרך.
זה מה שיצא בסופו של דבר -



גם אתם מוזמנים כמובן לשחק עם הסקיצה של קרין, בין משתתפי האתגרים של החודש יוגרל פרס מתנת ויטרינה, והצפרדע ממתינה לכם בבלוג שלנו. 

קיטים: "twogetherness" by onelittlebird and kitty designs, "science lab" by onelittlebird, "est" by paislee press and taylor made, "eastbourne" by paislee press and kathryn wilson, "epic" by onelittlebird, deca designs stitching, "together" by anita designs and 3 paper peonies, אלמנטים שלי.

13 תגובות:

  1. מקסים נקי יפהפה וכל כך מיכלי

    השבמחק
  2. הדף מקסים. והאקווריום הזה מדהים אפילו אותי שאני ממש לא מתלהבת מדגים. והסוסוני ים פשוט תערוכה מקסימה. עידית.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גיקית של טבע, והאקווריום הזה מהמם. חבל רק שהוא לא פתוח לים כמו באילת.

      מחק
  3. הדף מעלף! הצבעים שלו כל כך חזקים ויפים והצבעים הנייטרלים יחסית שבחרת לעיצוב רק מבליטים אותם. כל תוספת של דף מדוגם, בורדר, תיפורים וכיתובים בדיוק בדיוק במקום. נהדר! אני אוהבת את הדפים שלך, כבר אמרתי פעם!?

    השבמחק
  4. א ו ה ב ת !!!
    מתה על הסגנון שלך!
    וזו פעם ראשונה שאני מתלהבה מתמונות ללא מאטינג. אני צריכה לחקור את העניין הזה. האם זה בגלל שזהו עיצוב דיגיטלי? או סיבה אחרת...האמממ...מעניין.
    ♥ מושלם!!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני פעם הייתי חייבת מאט מתחת לכל תמונה. מתישהו זה עבר לי, והיום אני לפעמים ככה ולפעמים ככה, לפי המצברוח ;)

      מחק
  5. מקסים! במיוחד המצולמות... ואני משוחדת אני מתה על הדפים שלך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :) המצולמות באמת מקסימות, כל עוד יש בינינו קיר זכוכית ;)

      מחק
  6. מקסים... זו חיה שמצטלמת מ-דהים... כשיודעים לצלם כמוך :)
    LoolaB

    השבמחק