26.6.13

מרבד ספרים

היום ב"יוצאות מהקווים" מומין מארחת את אתגר החמרים. החומר הנבחר היה דפי ספר, ואחרי שהתעלמתי לחלוטין מההוראה להשתמש בדפים משני ספרים שונים, נאלצתי לשבת להכין עבודה חדשה. מומין אפילו התעלתה על עצמה ושלחה לי חבילה של דפים מגניבים מכל מיני ספרים כדי לעודד את רוחי :)

ובכל זאת עבר הרבה זמן, והרבה רעיונות זרמו בנהר המחשבות שלי, לפני שיצא משהו. כשהזמן הלך ואזל ברמות מדאיגות ממש, החלטתי להשתמש בדימוי מעולם הגרפיטי. כי לפעמים עולים לי רעיונות משונים בראש. 

לפני כמה שנים בועז ואני ביקרנו בתערוכת גרפיטי (מושג אוקסימורוני מעט, אבל היו שם עבודות מאד מאד מגניבות), ומאז מדי פעם עולה בי הרצון לעשות משהו בהשראת העולם הארעי, המופיע ונמחק הזה. הילדה עם הבלונים היא כנראה הדימוי המוכר ביותר של אמן גרפיטי המשתמש בכינוי banksy, גם הוא השתתף באותה תערוכה. 



הרקע של הכרטיס עשוי דפים משני מילונים שונים, שחתכתי לריבועים אקראיים ואז הרכבתי למלבן.
רציתי משהו לא נקי, שייראה כמו ספריי דרך שבלונה, אז את ילדת הבלונים ציירתי על שארית פרגמנט וחתכתי החוצה את הילדה ואת הבלונים. השתמשתי במיסט בשביל הבלונים, ובגלל זה הם יצאו קצת מעוכים, מרוחים ולא יפים. שוין. ברחוב אי אפשר לתקן ;)
את הילדה צבעתי בטוש קופיק, אבל התנגשתי בכוונה בשוליים של הגזירה כדי לקבל קווים לא חלקים. וזה הכל. יצא כנראה קצת יותר וינטג' מאשר גרפיטי, אבל מי יודע מה יצא לי בפעם הבאה...

מוזמנים להתצטרף אלינו ולהחריב ספרים, בין המשתתפים באתגרי יוני יוגרל פרס מתנת נתנאלה.קום, כדאי :)

8 תגובות:

  1. כרטיס יפה מאוד,
    הרעיון מקסים.

    השבמחק
  2. אני אוהבת אותך, את יודעת? ואת הבלוג שלך ואת העבודות שלך ובעיקר בעיקר את החשיבה שלך. הכרטיס אדיר והרעיונות מאחורי כל פרט ופרט...

    השבמחק
  3. זה מקסים! וסליחה שאני משעממת-בחיפוש אחר סופרלטיבים חדשים.

    השבמחק
  4. אחרי שקראתי את ההסבר וההשראה אני אפילו עוד יותר אוהבת את מה שעשית
    מקסים

    השבמחק
  5. מקסים! אוהבת מאוד את הגזירות ואת הגרפיטי...

    השבמחק
  6. תוסיפי את החתימה שלי על כל מה שאמרו לפני!

    השבמחק