24.7.13

היום ביוצאות מהקווים, מומין מארחת את אתגר הסקיצה. זו הסקיצה שקיבלנו - 


באותו יום לא שרתה עלי מוזת האלבומים, אז החלטתי לעשות כרטיס. ולא סתם, אלא שקרצה לי חבילת ה- ephemera של crate paper מליין DIY shop. לא בדיוק הסגנון שלי, אבל היה שם אלמנט אחד שממש רציתי, ולא כל כך היה אכפת לי מה עוד יש בחבילה... כשפתחתי אותה גיליתי שאני די מחבבת את תכנה, גם אם לפעמים יש בו קצת יותר מדי נצנצים זהובים. 

די נצמדתי לסקיצה, להוציא העובדה שהשמטתי את כל הקישוטים שהיו על החלק המרכזי שלה כי גם ככה העמסתי הדפסים...


מכונת הכתיבה והתגית הן מאותה חבילת ephemera, וחוץ מהן יש כאן גם שארית של studio calico, חתיכה מנייר של alison kreft וקארדסטוק קרם פשוט.




הבאנרים הם מדבקות של little yellow bicycle, והיד של בייסיק גריי :)


את הכיתוב החתמתי על חתיכה של קארדסטוק אדום, ועברתי עליו בעט נצנצים כדי שלא ירגיש נחות ליד התגית המנצנצת. כאן רואים קצת את הנצנוץ


הסקיצה ממתינה לפירושים שלכם, ואנחנו איתה :) באים?

4 תגובות:

  1. באמת קנייה מפתיעה, וגם הכרטיס הזה שונה מהסגנון הרגיל שלך, אני די בטוחה שלא הייתי מנחשת שהוא שלך. מאוד אוהבת את האווירה הנוסטלגית-מחוייכת-היפסטרית למדי שהוא יוצר. הפתעת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. נחמד שאני עדיין מצליחה להפתיע לפעמים :)

      מחק
  2. אכן שונה! צודקת קרין.
    אבל בהחלט מקסים! אוהבת!!!

    השבמחק