2.10.13

כרטיס לארוחת ערב

היום ביוצאות מהקווים, ענת מארחת את אתגר החמרים, והפעם היא בחרה באתגר ממש - אריזות מזון. חשבתי וחשבתי, מאד רציתי להמנע משימוש/שיפוץ קופסאות או משהו כזה, שרואים די הרבה. ובעודי מכינה ארוחת ערב, נדלקה לי נורה מעל הראש.
תכירו, זו קציצת ירקות הודית של טריידר ג'ו. טעים.


צילמתי מהצד באור כדי שתראו את האלמנט שהדליק לי נורה מעל הראש - פס נתלש לפתיחה מהירה.



בתור התחלה, חתכתי את החלק הקדמי של הקופסה, מרחתי בג'סו, ואז צבעתי בצבעים אקריליים ששאלתי מחברתי לעבודה. על חתכי התלישה עברתי קצת בסכין חיתוך אחרי הייבוש כדי שהצבע האקרילי לא יפריע לפתיחה.




אח"כ קישטתי בצנצנת של dear lizzy שהוחתמה על פרגמנט, מולאה בפתיתי נייר שפינצ'צ'תי עם פאנץ' חור קטן, ונסגרה על עצמה. והוספתי גם באנר קטן עם החתמה שקשור בחוט שעוקב אחר קווי הקשירה שבחותמת. והדבקתי על האריזה הצבועה שלי.




מתחת לכל זה יש שתי חתיכות קארדסטוק ובסיס שחור. עד כאן סתם עוד כרטיס, כן?



או. במקרה הכינותי כרטיס דומה אך לא זהה, כדי להדגים לכם איפה פס התלישה שלי משחק תפקיד מגניב. הכנתי אותם במקביל, פשוט בפחות תשומת לב והקפדה, עם פחות סבלנות לחכות עד שהדיו יתייבש על הפרגמנט.



שימו לב, הנה אני תולשת לפי ההוראות (פתח כאן)



ועוד קצת




ועד הסוף




וזה מה שנשאר



וגם זה



ותודה לענת על האתגר המאתגר :) רוצות גם? הצפרדע ממתינה לעבודות שלכם אצלנו בבלוג, ומי יודע אילו אוצרות מסתתרים אצלכם במטבח...

10 תגובות:

  1. עכשיו אני מבינה את התגובה שלך בבלוג שלי...!
    מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :) אני מחכה כבר די הרבה זמן לפרסם את הכרטיס הזה.

      מחק
  2. מעלף!!! יופי של רעיון. הקציצות האמת טעימות? (:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רונית :) ובהחלט כן. אם אתם אוהבים תיבול הודי :) למעשה, זה המוצר המוכן הצמחוני הכי טעים שמצאתי כאן בינתיים (ולכן אני מבשלת בעצמי כל ערב ;)

      מחק
  3. איזה יופי של רעיון! כרטיס מקסים!!!

    השבמחק