25.4.15

מיני נוקי

שלום. עברו שנים מאז שהבטחתי להראות מה שיש בתוך המיני אלבום הזה, בהדרכת הכריכה שלו. מקווה שמישהו עוד כאן.
המיני הזה הוכן כחלק מהמתנה של חברתי היקרה נוקי, שהיתה אז לקראת לידה. הוא הגיע ארצה כדפים מעוצבים והושלם אחרי הלידה, והגיע לידיה כשלקטן מלאו יותר מדי שבועות שמרוב מבוכה לא נספור אותם כאן, אבל האשמה אינה כולה שלי. ילדים וזה...

את הכריכה כבר ראיתם, אבל הנה מבט שאני אוהבת 



בפנים תערובת של כל מיני ניירות מהחנות - איימי טאן, dear lizzy, אליסון קרפט, ליין דיסני של סנאפ, קצת finley, ומאוחר יותר השלמתי עם עוד כמה ניירות מהמאגר שלי, ומעט קישוטים של אותן חברות + בייסיק גריי. כמה אתגעגע לשיטוט בין מדפי החנות...








כל מקום שבו רואים אפור הוא מקום לתמונה. בעקבות הסקת מסקנות מאלבומים של פיציהו, כל התמונות כאן בפרופורציה של תמונה מלאה, 10X15 או 7.5X10, כיוון שמה שלקח לי הכי הרבה זמן בשעתו היה להכין את התמונות להדפסה.







השארתי מקום לתיעוד של תאריכים חשובים



הדף הפותח

הדף הסוגר



ופרט מהאריזה, כי גם שם צריך להשקיע :)


נשתמע בקרוב!

13 תגובות:

  1. טוב לראות אותך! או את העבודות שלך, ליתר דיוק... האלבום מקסים! יש לך איזה סוד שאני לא מצליחה לפענח - כאילו אין קשר בין דף לדף, ובכל זאת הכל מאוד מגובש ומלא אווירה מאוד מסוימת. מקסים, כבר אמרתי? ונדמה לי שמגיע לך תתחדשי על פרטימים... אז תתחדשי ותיהני!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, ותודה על המחמאה! וזו באמת מחמאה. שמחה שאת עדיין כאן :)

      מחק
  2. 3> 3> 3>
    (רק כי אין לי מילים שמספיקות כדי לתאר כמה אני אוהבת)
    נוקי ויובל

    השבמחק
  3. אלבום מקסים! יש מקום לתמונות וגם לכתיבה. יופי של עבודה

    השבמחק
  4. איזה אושר! לראות פוסט שלך ממתין במייל. התגעגעתי. מהמם, כרגיל.

    השבמחק
  5. אני מאוד אוהבת אלבומים כאלו!! הוא יפיפה, אני לא בטוחה שאני זוכרת את שם הסגנון שלו {לכן לא אציין חחח...} אבל הוא מאוד מרענן וצעיר - משגע!! cool לגמרי. יופי של אוסף חומרים וחברות, בדיוק לטעמי.
    שבת שלום
    שולי

    השבמחק