16.2.16

שנתיים - המסיבה

קרין, אני מקווה שאת כאן.

ביומולדת שנה לא השקעתי כל כך הרבה, כי זה יומולדת שנה. גם ביומולדת שנתיים לא הרמתי הפקה מטורפת, אבל תום כבר בהחלט מבין שיש משהו מעניין פה, והוא מבין מתנות, ויודע שמכבים את הנרות על העוגה, ושמרימים אותו בכיסא. וכיוון שהוא הולך לגן, לי היה זמן להשקיע קצת יותר בקישוטים ובמחשבה. לא התפרעתי יותר מדי, רק קצת. מספיק בשביל לחייך בסיפוק בסוף הערב.

כשחשבתי על הקישוטים, החלטתי על צבעי הקשת. כדי שזה ייראה אחיד פחות או יותר, החלטתי על נקודות בצבעי הקשת. וזה מה שיצא -

הכנתי באנר גדול משאריות קארדסטוק ושבלונה של אותיות, ואליו הדבקתי גרלנדות של נקודות בצבעי הקשת מקאנסונים (קניתי פאנץ' בגודל שכבר היה לי ופאנץ' אחד קטן מדי (ועל הדרך גם פגשתי את חתולי), ולכן בסוף גודל אחד של עיגולים נגזר ידנית...)



השולחן כוסה במפה לבנה ועליו צלחות עגולות בצבעי הקשת שנקנו באיקאה והן רב פעמיות, ובדליים הלבנים יש סכו"ם שגם הוא מאיקאה באותם צבעים.


עוד היו על השולחן קנבס עם תמונות מכל השנה (תמונה מכל חודש, גם השנה המשכתי במסורת החודשולדת) וספרה 2 ששימשה לצילומי גיל שנתיים.



הנה מוגלי בודק את העיצוב


פאנץ' במבי החדש של נתנאלה שימש ליצירת פתקיות המפרטות מה יש לאכול, בשפת פיציהו. שפת פיציהו מתקדמת בצעדי ענק, ותוך שלושה חדשים מרגע שהתחיל בשטף דיבור חדש הוא כבר מטה זכר/נקבה יחיד/רבים והווה/עבר/עתיד, והחודש הוא למד לדבר בציווי בצורה כמעט מושלמת, אז היה לי ברור שאם לא השנה אשתמש בטריק הזה, בשנה הבאה זה כבר לא יהיה רלוונטי.









גם העוגה שמרה על הקו המשותף (או הנקודה...). בפנים יש עוגת גזר.





ועד כאן מסיבת גיל שנתיים. בפרק הבא - אלבום גיל שנתיים :)

4 תגובות:

  1. הכל מהמם, אבל הרעיון של כתוביות המזון בשפה שלו - גאוני!!!!!!

    השבמחק
  2. הכל מהמם, אבל הרעיון של כתוביות המזון בשפה שלו - גאוני!!!!!!

    השבמחק
  3. ... (ככה זה כשאין מילים לתאר כמה אהבתי)
    נוקי

    השבמחק
  4. כמה שאני אוהבת אותך!! ברור שאני כאן וזה פשוט מושלם!!!!!! כל תמונה שלמות, כל רעיון גאונות! הכי הכי- העוגה!!! מדהים! ומזל טוב לפיציהו ולהורים האהובים שלו!!

    השבמחק