3.11.08

japanese to english

למנחה שלי יש בדיחה, שהדבר היחיד שצריך כדי לעשות מדע טוב זה עוזרי מחקר יפניים.

הסבלנות שבה ניחנו בני העם הזה מעוררת יראה, וזה ניכר גם באמנות שבה הם שולחים את ידם. העיצובים האהובים עלי בתכשיטים הם תמיד יפניים, ואני שואבת הרבה השראה מדוגמאות וטכניקות שלהם, שיוצרים תכשיטים שלפעמים נראים מאד מאד פשוטים, אבל מאחוריהם מסתתרות בכיף 8 שעות עבודה. אליהם נגיע בהמשך.



היום בחרתי להראות דווקא כרטיס פרגמנט שנעשה על פי דוגמה יפנית של Tatsue Shibata, אחד השמות המזרח-רחוקים הבודדים שבהם נתקלתי במדף ספרי הדוגמאות בפרגמנט (כן ירבו!)

יש כאן פאנל של פרגמנט סגול שעליו ציירתי והבלטתי, והמסביב הוא נייר פרגמנט פסים שעליו ציירתי, הבלטתי, חוררתי וגזרתי. הכרטיס הזה תבע שמונה וחצי שעות עבודה. אם אני אעשה עוד אחד כזה, יידרש לי פחות או יותר אותו פרק זמן, כי תהליך העבודה עצמו איטי.

הנייר הסגול מודבק בצידו האחורי של הכרטיס בנקודה אחת, ומקדימה הוא מוחזק אך ורק על ידי הפס המפוספס.

רעיון הפאנל מקסים בעיני וגם המשחק בין הדפים שנסמך על כך שוולום הפסים פחות אטום מהנייר הסגול, ולכן רואים דרכו את הפרגים גם בלי החלונות שפוערים בו. זה הכרטיס הראשון שלה שניסיתי (אני נוטה לבחור תמיד להתחיל בקשים ביותר, משום מה...) ובעיני הוא יפיפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה