8.11.08

party time

חדשי דמצבר-ינואר הם מתקפה של אירועים אצלנו במשפחה - ארבעה ימי הולדת, יום נישואין אחד, ועוד שלושה ימי הולדת של המשפחה הלא-מיידית, וזה עוד בלי שנדבר על חברים.

הסנונית הראשונה מתרחשת דווקא בסוף אוקטובר, בו בת דודתי חוגגת יומולדת. יש לה חיבה גדולה לפיות, אז החלטתי לצרף למתנה שלה פיה שהיא תוכל לתלות על הקיר. על פי התדריך שקיבלתי, הצבעים החביבים עליה כרגע (היא בת 10) הם סגול, שחור ולבן. ניסיתי להצמד כמה שאפשר :) אבל מה לעשות שהלבן לא הסתדר לי כאן, אז התפשרתי על אפור עם טון מעט ירקרק וירוק עם טון מעט אפרפר.











על הקוביה הסגולה החתמתי כמה fluorishes ב- versamark, ואח"כ החתמתי עליה את הפיה בשחור. הפס בצד הוא מנייר ממש מקסים שקיבלתי במתנה מחברה, ועליו שלושה פאנצ'ים.






במקביל צריך לנסות להכין כרטיסים לכל המאורעות.

הכרטיס הכי מושקע השנה יהיה של אמא, לכבוד יומולדת עגול במיוחד, וכבר יש לי מושג איך הוא יראה, פחות או יותר (watch this space!), אבל אני מתחילה דווקא מאופציות ליום הנישואין של ההורים. אני מעדיפה להכין כמה רעיונות ואז להחליט מה הכי מוצא חן בעיני (לרוב אחרי הצבעה של שני שותפיי לדבר עבירה - אחי ואחותי). אופציה ראשונה כבר מוכנה -
בסיס קרם, ומעל שני גוונים של ורוד ודף שמצאתי בפנאי לי לפני כמה חדשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה