9.2.09

והזוכים הם...

ולהלן הזוכות:

שופט א' בחר את karin
שופט ב' בחר את sarit
ושופט ג' הגריל (פתקים והכל) את נילי.

מתוך המנויים עלתה בגורל mogits.

ברכות לזוכות :) אנא שלחו לי את כתובת הדואר שלכן, לתיבת המייל שלי, arapax בג'ימייל נקודה קום. אם תוכלו לשלוח לי גם שני כרטיסים מועדפים זה יהיה מעולה (כי הינשופים זכו בבחירות באופן מוחץ :) אני אשלח את הכרטיסים כך שיגיעו אליכן לפני שבת.

היו אמורות להופיע שתי אניות חדשות אבל אני צריכה לטוס לרכבת אז הן יופיעו אולי בערב, אולי מחר.
אני מקווה שלכולם היה כיף כמו שלי היה כיף, ונתראה בבלוגולדה הבאה (אם כי אני מקווה שחלקכם ישובו לבקר גם בלי קשר).

2 תגובות:

  1. יאאאאאא
    איזה כיף!!!!!!!!!!
    ככה מתחיל יום נפלא.
    תודה רבה רבה רבה
    ועוד טרחת לחפש אותי...
    איזו חדוות נתינה - את מקסימה (חוץ ממוכשרת!)
    דירבנת אותי להכין קופסא מטופלת לכרטיסים שאני רוצה לשמור בכבוד-זה יהיה פרויקט היום. :-)

    נילי

    השבמחק
  2. איזה כיף!!!

    היה לי אתמול יום ממש נעים, למרות מזג האוויר. ביקרנו את המשפחה שלו ושלי, עשינו קניות, טיילנו קצת, ובערב קיבלתי הודעה אישית ממך!

    אז כמובן ששלחתי לך את העדפתי במסר, וגם את כתובתי.

    את מוכשרת, נדיבה ומקסימה!
    המון תודה!!!!

    השבמחק