9.2.09

אניה מכה שנית

פעמיים! בשני הכרטיסים השתמשתי בסקיצות של taylored expressions.

אני ממש אוהבת את הפוזה שלה בחותמת הזו, אז החלטתי להכין עוד כרטיס איתה והפעם בירוק. עם ורוד. כי יש את הנייר היפה הזה מסדרת sultry של בייסיק גריי שלחש "אניה! אניה!", מה, אני לא אקשיב לו?

ברור שכן.

הבסיס הוא קנסון בירוק בהיר, ועליו יש את הנייר המלחשש, ועוד מט + רצועות מנייר ירוק של DCWV (אני חושבת), ואז עוד ריבוע של קנסון ירוק ואז אניה. השד יודע למה החלטתי דווקא הפעם לשים לה צללית כחולה, אבל שיהיה. העיקר שהיא מנצנצת ;) על גבי הרצועות הוספתי סוורובסקי קטנים בוורוד, וגם כיתוב ב- perfect plumeria של tsukineko על פאנצ' וורדרד.


האניה השניה היא חותמת שטרם השתמשתי בה, וברור שהייתי חייבת לצבוע אותה בוורוד בנסיון הראשון (לא, ורוד זה לא הצבע האהוב עלי), ובמקור התכוונתי שזה יהיה כרטיס צהבהב אבל אחרי הצביעה זה לא התיישב לי יפה אז החלטתי על סגול בהיר של קנסון. יש לה גם כתר ושרביט מנייר מוזהב שהחתמתי בנפרד, גזרתי והדבקתי במקום. הריבוע הגדול וגם הפס הקטן יותר הם מסדרת Eva של basic grey, ששמרתי לא מעט זמן עד להזדמנות הנכונה, ואני חושבת שגם המטים הסגולים הכהים הם מאותה סדרה. בתחתית הוספתי כיתוב קטן שעשיתי עם ה- rub onz שלי.


ועכשיו אם תסלחו לי, אני הולכת לשחק עם הטילדות החדשות שלי.

2 תגובות:

  1. איזה מקסימות! תתחדשי על הטילדות!מחכה לראות כבר מה תעשי איתן...

    השבמחק