4.2.09

words are very unnecessary

עוד שני כרטיסים מסדרת ולנטיינס (עוד שניים לתחילת הבלוגולדה!).

ראשון, כרטיס נוסף עם חותמת של אניה, והפעם עם הצמוד, איאן. איזה חמודים הם :) החתמתי כרגיל על קנסון לבן וצבעתי בטושים, וכן, עדיין יש לה נצנצים על העיניים :) אני מאד אוהבת את עט הנצנצים שלי. גם אניה.
אחרי שגזרתי את ההחתמה, הדבקתי על נייר שחיכה הרבה זמן שאשתמש בו (כלומר, חיכה לכרטיס ששווה את זה), של sassafras lass, מסדרת owl pals. הנייר האפור הוא מהבלוק של חן, ויש גם נייר רקע מסדרת eastern blooms של dovecraft. כל הקונסטרוקציה יושבת על בריסטול בגוון סגול-ורוד.

הכיתוב שהוספתי הוא משיר של להקה מגניבה בשם the dissociatives, וגם שלוש דמויות-פנינה בגוון סגול בהיר מאד.



הכרטיס השני לא יוגרל כי הוא בשביל אח שלי. השתמשתי בחותמת העכבר המתוקה של rachelle anne miller, שהיא למעשה החותמת שבגללה התחיל להתגלגל לי הרעיון הזה - איך שראיתי אותה מיד חשבתי על השיר שמלווה את הכרטיס הזה, enjoy the silence של דפש מוד (כן, אחי הקטן סבל מחשיפה מוגברת ללהקה ולכן גם אותו תמצאו, לידי, ברמת גן במאי, עם חיוך דבילי לא פחות על הפרצוף). גם העכברון הוחתם על קנסון לבן ונצבע בטושים, ואח"כ הודבק כלאחר כבוד על נייר של DCWV, אני חושבת. שתי השכבות האחרות הן קנסון שחור וקנסון וורוד בהיר. חתכתי את הצד הקדמי של הכרטיס כך שיהיה קצר יותר כדי לאפשר קשירה מעניינת בסרט.

כך הכרטיס נראה מבפנים -
וכך הוא נראה מבחוץ


בשני הכרטיסים, הכיתובים הודפסו על נייר rub onz (וו-הו!) שרכשתי אצל נתנאלה, ואני בהחלט ממליצה בחום :)

2 תגובות:

  1. שני הכרטיסים מדהימים :-) החותמות סוף הדרך...ונורא יקרות בחו"ל. אבל ראיתי באתר באנגליה.....

    השבמחק
  2. תודה :)
    את העכבר ואת הצפרדעים קניתי באנגליה, אבל אפשר להשיג גם בארץ במחיר כמעט זהה.

    השבמחק