24.3.09

ציפורה נחמדת

טוב, אז לקח לי קצת זמן להתאושש...
יום שבת (אמני רחובות וגו') עבר, והיה ממש ממש נחמד, כמו כל שנה :)
השנה היה לי עוד יותר כיף כי חברים טובים באו ממקומות רחוקים (ירושלים, כמעט-נתניה, אזור והרצליה), וחברים זה תמיד נחמד, במיוחד החברים שלי ;)

בחציו הראשון של היום היו ה-מ-ו-ן אנשים, כולל כמה כאלה שלא ראיתי שנים וכמה שמגיעים מדי שנה ומאד נחמד שזה קורה. בחצי השני היו קצת פחות, בכל זאת, מוצ"ש, וגם אני כבר הייתי עייפה. אבל בכל זאת היה נחמד. מנסיוני בשנה שעברה, השנה הבאתי איתי מראש את כלי הפרגמנט, וכל מי ששאל קיבל הסבר על הטכניקה והכלים וכיוב'.

קצת סטטיסטיקה -
מספר האנשים שהגיעו אלי הביתה: 300 (הערכה של אמא).
המילה שחזרה על עצמה הכי הרבה: סבלנות.
המילה השניה שחזרה על עצמה הכי הרבה: צבע.
המילה השלישית: טירוף.
מספר הפעמים ששאלו אם אני מעבירה סדנאות: 4.
מספר הפעמים שאמרו לי שהתכשיטים מזכירים את מיכל נגרין: 1 (יש! רק אחת!!)
המשפט המיוחד של השנה: מישהי אמרה שהיא קונה כרטיס כי אני מרגשת אותה והיא רוצה מזכרת.
איזה כיף לי ש... שרשרת הענפים השחורה עם השושנים הוורודות מצאה בית תוך חצי שעה.
איזה בעסה ש... לא הספקתי לצלם אותה.
אני אסיים בכרטיס פשוט להכנה, שכולו מבוסס על ההתלהבות שלי מדפי ה- green stack והצ'יפבורדים התואמים. זה היה הכרטיס הכי מהיר שהכנתי, אולי אי פעם - בסיס של קנסון תכלת, נייר של הגרינסטאק, שנחתך לגודל המתאים באמצעות הטרימר החדש שלי (שעות של הנאה!), כמה בראדים של basic grey למעלה, ושתי ציפורי צ'יפבורד, וזהו. אני מקווה שהוא הגיע לבית טוב בסוף היום.

בהמשך השבוע יופיעו תכשיטים חדשים שהכנתי לשבת ועוד כרטיס עם הפתעה. אני הולכת לנוח.

4 תגובות:

  1. טוב לשמוע שנהנית והרווחת קצת! הכרטיס חמוד מאוד. מחכה שיגיעו הדפים שלי מהחבילה הזו.

    השבמחק
  2. נהדר ! שמח בשבילך. ספרי מהר על הטרימר. מהר מהר :-)

    השבמחק
  3. מומין - צפי לגדולות, החבילה הזו מהממת, אני מוציאה אותה החוצה פעם ביום כדי להתפעל :)

    השבמחק
  4. תודה תודה :) הטרימר של פיסקארס, הלכתי לקחת אותו בשבוע שעבר מנתנאלה, וכולי אושר. לא ייאמן כמה זמן בזבזתי על יישור הגזירה העקומה להחריד שלי.

    השבמחק