26.3.09

cheer up

קצת תכשיטים היום, לשם שינוי.

הכנתי את אותה שרשרת בשלושה צבעים, שחור (עם נצנצים פה ושם!), לבן כלתי, ושילוב של סגול מאד מאד בהיר וסגול כהה יותר. קשה לראות, אבל האלמנט המרכזי עשוי כולו תיל וחרוזים, ללא חוטים. השאר מושחל על חוטי ניילון ומחובר באמצעות טבעות וחלקי מתכת. באמצע של האלמנט המרכזי מודבקת שושנה (הלבנה עבודת יד שלי, השתיים האחרות קנויות).
הנה הן על השולחן (תודה לענת על הצילום :)


קלוז אפ אמנותי על השרשרת הלבנה



לא נראות מאד מרשימות, מה?
גם אני חשבתי ככה, אז החלטתי לעטות על עצמי אחת (את הסגולה, ברור) למשך היום, כדי שיראו כמה יפה הן יושבות על הגוף. אני אוהבת את איך שהן מתנחשלות להן סביב הצוואר.
(תודה לבחור על הצילום; לצערכם לא תראו את שאר התמונה כי אני עושה פרצוף מצחיק אבל חמוד)

7 תגובות:

  1. נהדרות. במיוחד על הצוואר :-)

    השבמחק
  2. כיוצרת אומר לך, שרשראות יפיפיות.

    .sara g

    השבמחק
  3. מיצ, כמה מהמם! וכמה הרבה יותר מבאס שלא הייתי בבית הפתוח :\
    רשמי נא לפניך- אני חייבת את השחורה (ועכשיו יש אופציה שניה לשרשרת לטל...כמה קשה לבחירה) (:
    תמונה ממש יפה על צווארך הענוג (:

    *mwa*
    אני.

    השבמחק