14.3.09

the dreaded return of miss anya

והנה אניה שוב קופצת לביקור, והפעם עם סקיצות של taylored expressions ו- splitcoaststampers.

בכרטיס הראשון, הבסיס הוא קנסון אדום, ועליו פסים רחבים מנייר עם דוגמה מתוך חבילה שרכשתי לאחרונה, אין לי מושג מי היצרן אבל היא מדהימה לחלוטין. מצד ימין יש נייר שחור עם דוגמה מובלטת ומבריקה מעט בשחור של נוצות טווס (הדף השני הכי יפה בחבילה ;) ומשמאל נייר בגוון בז'-אפרפר עם דוגמה פרקטלית משהו.

באמצע יש את אניה, שנצבעה בצבעי עפרון + מים ומכחול, להוציא השיער, שנצבע בטושים. יש לה נצנצים על העפעף, בסרט שבשיער, ומעט על החולצה. היא הודבקה לפיסת נייר פרגמנט אטום שקניתי פעם בטעות במקום נייר מנצנץ כלשהו, ומתחת עוד קנסון בסיס שנגזם באמצעות פאנץ' התחרה שלי. סרט הסאטן השחור שמעטר את הפינה היה פעם תפור לסריג שקניתי, כדי שאוכל לתלות אותו בארון (אני לא תולה אותו בארון, ולכן גזרתי את החתיכות המעצבנות האלה ושמתי אותן בשקית הסרטים שלי). בתחתית הוספתי קישוטי פרחים בצבע שחור שמצאתי באגף המוזל של חנות תכשיטים וממש מצאו חן בעיני.

מבט מקרוב על אניה


בכרטיס השני, אניה נצבעה כולה בצבעי עפרון + מים ומכחול, תוך הקפדה מיוחדת על השיער שלה :) אהבתי את שילוב הצבעים, למרות שהוא קר למדי. גם כאן יש לה נצנצים וגם צללית כחולה.


הבסיס של הכרטיס הוא קנסון שחור, ועליו מט מקנסון כחול, ונייר עם דוגמה מאותה חבילה. גם הפס הקטן עשוי נייר מאותה חבילה, ומטים מהקנסון השחור והכחול. מסביב למט הבסיסי כרכתי סרט סאטן בכחול בהיר, והוספתי כיתוב בתוך עיגול מסולסל.


מבט מקרוב על אניה

גם בכרטיס השלישי אניה נצבעה בשילוב של צבעי עפרון ומים, חוץ מהגרביים שנצבעו בטושים ומים. את פלטת הצבעים של הכרטיס ביססתי על הנייר הוורדרד עם הדוגמה העדינה. אני לא יודעת של מי הוא, אבל הגיע כחלק מחבילה פסטלית ורכה שממש קשה לבחור מתוכה :) יש בו בעיקר ורוד ומעט חום וכחול בהיר, אז בחרתי בקנסון בגוון שוקולדי כבסיס, והוספתי גם קנסון כחול בהיר מאד במשולש ובמלבן שעליו הודבקה אניה. הקנסון הבסיסי משמש כמט נוסף מתחת לתכלת בכל מקום. הוספתי כיתוב על פאנץ' בגוון ורוד עם נטיות אפרסקיות, וכדי לקשור הכל יחד הוספתי דמויות פנינה בגוון שהולך מוורוד מאד מאד בהיר למשהו שדומה לנטיות האפרסקיות לעיל. איכשהו, גם אם התכוונתי שיהיה כרטיס בגוונים עזים של ורוד אדום ושחור, האניה הזו תמיד יוצאת רכה ופסטלית...

ומבט מקרוב על אניה -

3 תגובות:

  1. הורסססססססס!
    הכרטיסים מדהימים אחד אחד! והחותמות.... אין, עכשיו אני באמת חייבת החתמות שלהן!
    אני שולחת לך מסר בתפוז.

    השבמחק
  2. משגעים! את צובעת את זה כ"כ יפה!

    השבמחק