20.4.09

פרפורי לב

ידיד שלי התחבט בדילמה: מה עושים כשקונים מתנה לא "מוחשית", ומרגישים שבאים בידיים ריקות?
התשובה שלי: מכינים כרטיס! ובפנים מצהירים על המתנה באופן מוחשי.
אז אמנם, הזמן דוהר לקראת ההרצאה שלי, ולמרות נסיונות ההדחקה שלי, הלחץ גובר, אבל מה לעשות שחוגגים שנתיים וצריך להמחיש מתנה...

לחץ לא תורם יותר מדי לפרצי היצירתיות שלי, ולכן בחרתי לעשות וריאציה משלי (CASE) על כרטיס של Lorri Heiling.
הבסיס הוא קנסון חום, ועליו נייר של Basic Grey. מעל יש סרט של נייר חום שפינצ'צ'תי עם פאנץ' הבורדר החדש שלי, וסרט נוסף של נייר קרם שהיה מעטפה עד לפני זמן לא רב.
במרכז הדבקתי מעטפה שהוכנה מנייר נוסף של basic grey (כל הניירות בכרטיס הזה שייכים לסדרת bittersweet), ומתוכה מציצים לבבות שהחתמתי ואז פינצ'צ'תי בפאנץ' לב. הלבבות הקטנים נגזרו ביד.


בפנים יש מקום לכתוב, ושלושה לבבות לקישוט.


זהו. שיהיה לי בהצלחה.

תגובה 1: