19.4.09

temporarily out of service

שבתי, אבל אני עסוקה בהתמודדות עצבים שלפני הרצאה (ביישנות וחדר מלא אנשים לא הולכים טוב ביחד), ולכן אין זמן לעבודת יצירה, למרות שצילמתי לי לא מעט תמונות להשראה ולמרות שיש לי כל מיני דברים חדשים לשחק איתם.
בינתיים רק נשוויץ בקניות ;)
ביום הלפני אחרון עליתי לרגל לחנות בשם le temple du scrap. הנה תמונה שלי עושה פרצוף טפשי ליד החלון של החנות -


שוטטתי לי שם במשך שעה פלוס, והרכישה הסופית כללה שתי חותמות עץ קטנות, שני סטים של חותמות שקופות (אחת של basic grey ואחת של sassafras lass), סוגרים מגנטיים (יש!), עט ג'ל לבן ומרקר חום, ומגוון ניירות שבחרתי מתוך חדר עמוס לעייפה בניירות (אושר!)


תמונה מקרוב יותר על הכל חוץ מהניירות


נייר ראשון, חד צדדי עם דוגמה מגניבה, של basic grey


נייר עם כלמיני יצורים חמודים, של prima

והצד השני שלו


נייר עם שלל ציפורים מצחיקות, של Toga


דף חיתוכים של Sassafras Lass

נייר בגוון שנהב מבהיק עם פרפרים בטורקיז בהיר, פשוט מהמם, של SEI


והצד השני שלו


נייר עם דוגמה מובלטת ומבריקה, של SEI

והצד השני שלו


ושלושה דפים שקופים עם ציורים יפיפיים, שני הראשונים של best creation והאחרון של Rouge de Garnace. כבר יש לי רעיונות לשימוש, מסקרן לראות איך יצא






בנוסף, רכשתי באיביי קישוטים חדשים ופאנץ' בורדר נוסף, so watch this space.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה