10.4.09

checking in

ובכן, מה שלום כולם?
איך עובר החג?
אני בדרך לברצלונה, או אולי כבר הגעתי, מי יודע.

כדי שהמשפחה שלי לא תרגיש יותר מדי זנוחה ונטושה, השארתי להם כרטיס ברכה, לפי סקיצה של mojo monday.


זו קניה. היא הוחתמה על קארדסטוק ונצבעה בטושים כי היא לא טיפוס של מים. בכלל, גם כל החברות שלה, אין להן סבלנות לצבעי מים, הן יותר מדי מ-גניבות בשביל זה.
(לא לדאוג, חלק מהן יופיעו כשאחזור)
קשה לראות בתמונה (בקושי הספקתי לצלם אותה לפני שאור היום אזל) אבל השרביט שלה מנצנץ בעדינות, והדבקתי אבן מנצנצת במרכז שלו. חוץ מזה, יש כאן קנסון שחור ואפור, נייר מסדרת ה- green stack של DCWV ונייר עם נקודות מהסדרה היפה של נוצות הטווס. ועוד סרט בצבע teal וסרט קרם שזורים יחד, וכמה פרחים לקישוט.
סופשבוע טוב :)

2 תגובות:

  1. קיבלתי את האניות ששלחת לי!
    הן יפהפיות ואני אסירת תודה!

    לגבי הפוסט - קודם כל תבלי ותהני!
    דבר שני - אני מתה על הצבעים של הכרטיס! סוף הדרך!

    השבמחק