30.5.09

אנציקלופדיומולדת

שלום שלום.
יש לי מלא תירוצים ללמה לא הייתי כאן (הייתי חולה, מצברוח לא משהו, ועוד כהנה וכהנה), אבל זה לא רלוונטי. הנה אני כאן. בזמן האחרון אני עסוקה באלבומים, אחד דיגיטלי לבקשת אמא, ואחד אמיתי לכבוד היומולדת של הבחור, שהרשה לי ברוב טובו לצלם חלק ממנו ולהעלות לכאן כדי שלא תחשבו שאני מתעצלת ;)

פלטת הצבעים של הדפים הונחתה על ידי האלבום שבחרתי (חום עם כפתור קרם של fancy pants, ומהמם :), בגודל 20x20. שידכתי לו קארדסטוק קרם וחום של DCWV ושתי חבילות של נייר עם דוגמה של basic grey: גרנולה ו- offbeat, שמתאימים גם בצבעים וגם בדוגמאות (לבחור נטייה קלה לכיוון דוגמאות ועיצובים משנות השבעים). זו הפעם הראשונה שאני עושה אלבום לא דיגיטלי (ופעם שניה שאני עושה אלבום בכלל), ועבדתי בלחץ די היסטרי של זמן (23 עמודים, חלקם דו-צדדיים, תוך שבוע), אבל סך הכל יצא יפה.

הרעיון של האלבום הוא אנציקלופדיה (רעיון בהשראת פרפרים, שלקחתי לכיוונים קצת אחרים), שבה בכל אות מופיע משהו שהבחור אוהב (להוציא האות ל', בה מופיע משהו שהוא צריך ללמוד לעשות...). בחלק מהדפים גם הוספתי פרטי טריוויה שקשורים לנושא של הדף, כי בכל זאת, ילידי מזל תאומימים צריכים ללמוד משהו חדש מכל דבר.

גם ביקשתי וקיבלתי רשות לפרסם את הכריכה, עם התמונה שהכנסתי לתוכה. תמונה חבובה לגמרי שצילמתי בפריז, מככבים בה הבחור (לכבוד יומולדתו מותר לי לקרוא לו בשמו - בועז), וטארט מעורר תיאבון מהפטיסרי של gerard mulot.



הדף הראשון הוא דף הפתיחה, על פי סקיצה של pencil lines כמדומני. הסוגריים עשויים סול שחור, כל השאר - שאריות נייר מהאלבום, כי את הדף הזה עשיתי אחרון.




באות ב' יש לנו בניינים, ובה מככבות תמונות שצילמתי בתל אביב במיוחד. האותיות כאן עשויות סול ונחתכו ביד חופשית (איזה מזל שאמא היתה משאירה לי פתקים בכתב מראה, אז התאמנתי הרבה כילדה), כמו בכל שאר הדפים.



תקריב על התמונות




באות ג' יש לנו גינה, שבמקרה דנן נשתלה במו זיעת אפו של הבחור (מטר וקצת של דשא + שיחים שהיו פה קודם). את התמונה צילמתי אחרי שהדשא נקלט ומותר היה לעלות עליו בפעם הראשונה. לקישוט יש כאן שלל כפתורים ושרבוטים שלי מסביב לדף עם הדוגמה.



באות ז' יש אותי :) הדף הזה הוא היחיד שבו עשיתי שימוש בניירות מסדרה אחרת, bitter sweet ו- porcelain, אם איני טועה, כי בכל זאת, זה הדף שלי. גם כאן הסקיצה של pencil lines. התמונה צולמה בפריז, ומככבים בה אני ומושבות טחב קטנות בחלק המאד דרומי של canal st. martin. לקישוט הוספתי פרפרים קטנים מנייר הקרם ועוד אחד שפונצ'ץ מנייר זהב שצבעתי בחום כדי לקבל פרפר נחושתי, וגם כפתור של סוזן וולקוט.



תמונות פרטים

באות ח' יש לנו, כמובן, חתולים, שמכונים אצלנו בבית חתולמימים. משמאל מוגלי, שהופיע כאן בעבר, ומימין בלו, אחיו הממזרתון. קישטתי בחותמת שקניתי בפריז. בדף הזה מאחור מופיעים כמה פרטי טריוויה על חתולים.


באות ט' יש לנו את טים ברטון, במאי שאהוב גם עלי :) את התמונות כאן מצאתי ברשת, והפכתי חלק מהן לדמוי-פילם של מצלמה, וחלק השארתי כמו שהן כדי שיראו בהן פרטים, כי הן נורא מגניבות


וכאן מופיעים גם פרטי טריוויה על הסרטים של טים ברטון. נכון, הדף מקושקש ועמוס, אבל זה מתאים לנושא :)



באות י' יש לנו ים, המקום החביב ביותר על בועז עלי אדמות, ובדף הזה מופיעות שתי תמונות שהוא צילם בנמל בת"א. זו היתה סקיצה של sketch this. לקישוט יש כאן ראב אונים של sassafras lass.


באות נ' נמצאת, כמובן, ניור יורק. את התמונות בועז צילם כשהיה בניו יורק בשנה שעברה, כאן הוספתי לקישוט כמה dew drops שקופים (נכון מקסימים?) שמעכשיו אקרא להם טללים כי זה תרגום הולם וגם מבטא נכונה כמה הם חמודים, וראב אונים של basic grey.



תקריב על התמונות


זה הצד האחורי של הדף, בו יש עוד כמה תמונות וגם פרטי טריוויה על העיר.

באות ס' יש לנו את הסימפסונים. מצאתי תמונות מצחיקות שלהם ברשת, והדפסתי כתמונה רגילה. לא כל כך רואים, אבל על גבי הדף עם הדוגמה יש פרטי טריוויה בנושא הסדרה.


באות פ' יש את פריז. בדף הזה מופיעות תמונות שבועז צילם כשהיינו שם באפריל; מגניבות, לא?


ומאחורה יש תמונה שאני צילמתי וכמה פרטי טריוויה, ועוד תגית יפה לקישוט.


באות צ' יש צילום, משהו שבועז מאד אוהב (וגם מאד טוב בו). התמונה היא אחת מסדרת ה"תמונות של עצמי בחלון ראווה" שלו. וגם אני מופיעה שם, וגם צרפתי אחד שנדחף לפריים. החלון, אגב, הוא של שוקולטייר מדהים ששווה לכהכנס לחנות שלו רק בשביל הריח והשיפור המיידי במצב רוח למראה פסלוני השוקולד המשובבים שלו. הסקיצה של sketch this.

בק' יש לנו קפה, עם תמונה שהורדתי מהרשת וכוס קפה גדולה לקישוט. סקיצה נקייה ויפה שמאד מצאה חן בעיני (של sketch this).


בר' יש לנו רב-לשוני, על שם שלושת השפות שבועז דובר. התמונה היא של גרפיטי חמוד של הנסיך הקטן שמצאתי ברשת, וכל הכיתוב בדף הזה הוא אותו משפט מהנסיך הקטן, בשלוש שפות שונות (עברית, אנגלית, וצרפתית כמובן).

בש' יש שוקולד, כמה לא מפתיע. את התמונה אתם אולי מזהים מרשומת הפרלינים שלי. לקישוט יש טללים בגוון חום וכלמיני דברי שוקולד.


ובת' יש את תל אביב, עם תמונות שצילמתי ברוטשילד (אחת משתי השדרות שבועז אוהב במיוחד להלך בהן בעיר). לקישוט יש כאן שלוש אבנים בגוון חלבי ופרחים שגזרתי החוצה מקארדסטוק של basic grey מסדרת Sultry.


זהו להיום. תחזרו בקרוב לבדוק אם כבר פרסמתי הודעה על הבלוגולדה לכבוד יומולדתי :)

חג שמח ומלא גבינה לכולם

10 תגובות:

  1. לא חשובים התירוצים - העיקר שחזרת
    ובגדול - הרעיון מקסים, דפי הבייסיק מוסיפים, והתמונות משגעות.

    השבמחק
  2. פנטססי. ממש מקסים. מינימליסטי אבל לא לגמרי ועם נשמה של גבר :-) ממש הולם נקי ומתאים. חייבת לשאול. איך עשית את האותיות המעוגלות בעברית גם חתכת ביד חופשית מסול ? ואיך הדבקת אותן כי זה נראה לי בלתי א]שרי (אני מדביקה עם דבק UHU ג'ל וזה ממש לא נקי :-(

    עבודה מקסימה !!!

    השבמחק
  3. יעל - תודה :)

    kmorakefet - תודה :) וכן, הכל חתוך מסול. כתבתי בצד השני של המשטח בטוש בכתב ראי, ואז גזרתי, והדבקתי עם UHU ג'ל. השתדלתי כמה שיותר להוריד עודפים, אבל גם אצלי יש קצת לכלוכים...

    השבמחק
  4. זה מהמם לחלוטין! זה בכלל לא פשוט וטריוויאלי להכין לגברברים שלנו מתנה סקראפית ואת ביצעת את זה בצורה מושלמת.

    והכי הכי שבה את ליבי לחלוטין הכפתור של סוזן וולקוט (נו מה לעשות, אני בחורה :-))

    השבמחק
  5. הגעתי,ועשיתי"השלמות".
    הכריכה נהדרת וכך גם הדף הראשון
    ושוב ,מקסים ומקורי !

    השבמחק
  6. אלבום מקסים. לקחת את זה למקום משגע.


    My Blog

    Digital Designs Blog

    Albums

    My ETSY

    השבמחק
  7. אלבום משגע! רעיון משגע! ביצוע מדהים! אחלה מתנה שבעולם...
    האותיות מושלמות!!!

    השבמחק
  8. אלבום מאד מקורי והאותיות מקסימות.
    יום הולדת שמח.

    השבמחק
  9. עבודה יפה מאד.
    אני עוברת למנוי בגוגל רידר

    השבמחק