23.6.09

picture perfect

חברתי הטובה מימי הצבא, ב', חוגגת את יומולדתה שלושה ימים אחרי. השבוע סופסוף הצלחנו להפגש, ואני הבאתי איתי את המתנה שלי - קנבס מעוצב.

התמונה שבחרתי היא אחת מתמונות החתונה של כלת השמחה, שבזמנו קיבלתי עותק דיגיטלי ממנה כי התכוונתי (ללא ידיעתה של הגברת) להפוך אותה לציור פחם. התכנית הזו לא יצאה לפועל מכיוון שגיליתי שאחד החתולים שלי נוהג להתפלש באבקה שמאשאירים אחריהם עפרונות הפחם על השולחן בטרם הספקתי לנקות אותו, וזה לא כל כך בריא, אז עשיתי הפסקה מהפחם, ומאז לא ממש חזרתי אליו, למרות שהחתול המדובר כבר הלך אל מעבר לקשת.
אבל, כל תמונה בא יומה.
מכיוון שלא הכנתי משהו כזה בעבר, החלטתי להכין לי סקיצה דיגיטלית של המטרה שלי; בחרתי בפלטת צבעים נייטרלית - קרם ושחור, עם נגיעות של אדום. ידעתי שאשתמש ב- thickers לבנים ומצאתי את הפונט הזהה להם כדי לקבל תמונה ריאליסטית יותר.

הנה הגירסה הדיגיטלית


ולאחר מכן התיישבתי להכין גירסה ממשית. התחלתי עם קנבס של 30x30, שצבעתי בצבע אקרילי בגוון קרם. יש עליו ארבע שכבות, כי אחרי השכבה השלישית והמוצלחת אחד החתולים שלי הצליח להתגנב למרפסת ולהשאיר גם את חותמו על הקנבס...
אחר כך מרחתי שכבה שחורה ולא אחידה בכלל.
את התמונה הדפסתי בגודל 18x13, כבר מחולקת ועם הטקסט שמופיע עליה, והאותיות הלבנות הן thickers מסול. הטקסט האדום הודפס על rub onz וגורד על המשטח. לקישוט, חוררתי לי עיגולים שחורים קטנים שהדבקתי אקראית על הקנבס, ומעליהם אבנים מנצנצות באדום עמוק ולבן, וגם פרפר אחד מפרגמנט בפינה.

וקצת פרטים



3 תגובות:

  1. תשמעי, זה פשוט מושלם! הרעיון לעשות גרסה דיגיטלית לפני הוא מעולה! יופי של מתנה!

    השבמחק
  2. תודה רבה :)
    הגירסה הדיגיטלית זה הכל מפחד - שם אני יכולה להזיז את הצבעים לאן שאני רוצה ולשחק עם הפונטים, אבל ברגע שהמכחול ביד והטקסט מודפס, אין יותר מדי מה לעשות ;)

    השבמחק
  3. פשוט משגע!!!
    כם אני התלהבתי מהגרסה הדיגיטלית אם כי אין שום סיכוי בעולם שאני אעשה כזו בעצמי

    השבמחק