6.7.09

שלומות וברכות

התגעגעתם?

כפי שהשווצתי לא מזמן, קיבלתי ליומולדתי את סט A של קופיק. ואז חיכיתי לדיו מתאים. ואז הלכה לי המוזה. אבל בתחילת השבוע החלטתי שמספיק, הקופיקים יושבים שם ומסתכלים עליי בעיניים מאשימות, הגיע הזמן לעשות איתם משהו. אז הנה תוצאות ראשונות - אלה, Literally, השימושים הראשונים שלי בטושים, כי אני אוהבת ללמוד תוך כדי עבודה. לא לי צביעת משטחים כדי להתאמן [שכן, ברור שזו הדרך החכמה לעשות דברים, אבל מי אמר שאני חכמה?]

בחרתי להתחיל בחותמות שטרם נראו כאן (למעט אחת) מקולקציית ketto של stamping bella, כדי שלא תהיה צביעה קודמת להשוואה P: וגם כי הן מחכות כבר מאז הנסיעה שלי לפריז שמישהו ימרח עליהן קצת דיו.

בדרך כלל אני לא מתחברת בכלל לחותמות שלהם, משהו בקווים הקריקטוריים שלהן לא עושה לי את זה בכלל, אבל הקולקציה הזו... *עיניים מזדגגות* היה לי ממש קשה להחליט במי לבחור, והרגשתי מאד רע עם זה שאני מעליבה את האחרות, אבל בסוף צמצמתי את הבחירה לשבע חותמות, שש מהן יופיעו בהמשך (פליקס החתול, החותמת השביעית, עדיין בתהליכים).

אני אחסוך לעצמי קצת עבודה ואגיד שהבסיס לכל הכרטיסים שהכנתי היום הוא קארדסטוק חלק של DCWV, וכל החותמות הוחתמו ב- Memento של Tsukineko ונצבעו בקופיק. צילמתי את כל ההחתמות מקרוב לא כי הצביעה מהממת אלא כדי שתוכלו לראות שיפור עם הזמן, אני מקווה ;)

ראשונה היא פיבי, עם ניירות מסדרת hint of pink של dovecraft, קנסון סגול כהה, וקנסון אפור כהה, ועוד נייר כסוף-סגלגל שמצאתי פעם במאי ארט. הסקיצה של Stamping bella.




הבאה בתור היא מדלן, עם קנסון אדום וניירות מסדרת Wassail ו- bittersweet של בייסיק גריי. הסקיצה של Taylored expressions.



וזו אניס, עם ניירות מסדרת porcelain של בייסיק גריי והחבילה הוינטג'ית. הסקיצה של Mojo monday.



והנה קניה, שכבר הופיעה כאן בעבר, עם ניירות של porcelain שציירתי עליהן ביד חפשית, וגם סרט סאטן לקישוט. הסקיצה של page maps. שימו לב לנצנצים :)



עכשיו סוזט, עם ניירות מסדרת porcelain, ועוד סרט סאטן ושני טללים לקישוט. הסקיצה של my time to create.



ואחרונה חביבה אייבי (Ivy), החותמת האהובה עלי מכולן (ותאמינו לי, קשה לבחור), כם ניירות מסדרת Wisteria של בייסיק גריי וסרט סאטן. הבורדרים נעשו עם הפאנץ' תחרה שלי, ובקצות השיער המשוגע שלה יש liquid pearls. הסקיצה של mojo monday.



זה היה קצר אבל ארוך, יש לי עוד הרבה עבודה (אלבום נוסף בתהליכים).
שבוע טוב לכולם.

6 תגובות:

  1. בעיניי הן מהממות אחת אחת! גם החותמות וגם הצביעה. גם אני לא מתחברת לבלה אבל אלה ספציפית מקסימות!

    השבמחק
  2. הכרטיסים מקסימים אחד אחד
    הצבעים השילובים ממש משגע
    אהבתי את כולם אחד אחד.
    שאלה לי אליך:
    איפה אפשר לקנות קופיק בארץ?
    ועוד דבר את רושמת מאיפה לקחת את הסקיצה אני לא כל כך מכירה ויהיה נחמד אם תוכלי שתהיה האפשרות לקישור בלחיצה על המילה זה מאוד יעזור.
    תודה
    לימור

    השבמחק
  3. מומין תודה :)

    לימוריתה - בעניין הקישורים, רשמתי, יטופל, וקופיק למיטב ידיעתי אפשר לקנות בחנות של שנקר (זה כל מה שאני יודעת להגיד על זה, כי אני את שלי הזמנתי מיפן).

    השבמחק
  4. איזה כרטיסים יפים...אילו חותמות מקסימות...אני לא קונה יותר ...אני לא קונה יותר....אני לא קונה יותר...אני לא קונה יותר....אני לא קונה יותר ;-)

    השבמחק
  5. כרטיסים מדהימים! אני מאד מאד אוהבת את החותמות שלך, הן מיוחדות מאד, כאלה האמת עוד לא ראיתי בשום מקום.
    יש מצב לקבל ממך איז משלוחה של החתמות???

    השבמחק