27.7.09

עניין של זמן

אני כאן, באמת, אבל כרגע הבית מתפקד עם מחשב יחיד, דבר מסובך לשני דבוקי-מחשב כמונו, ולכן אני מגיעה קצת פחות.
אבל ממש בקרוב יופיע כאן האלבום הדיגיטלי של סבתא, אז יש למה לחכות.

בינתיים הייתי צריכה כרטיס מהיר במיוחד (בגבול העשרים דקות עבודה), אבל אני אוהבת אופציות, אז זה צמח לשעה עבודה ושלושה כרטיסים... שויין, כמו שאומרים :)

כל הכרטיסים הודבקו על קארדסטוק של DCWV שחוררתי באמצעות פאנץ' אבל לא עד הסוף כך שיצא גבול מקושט אבל עדיין ריבועי. על הקארדסטוק הודבקו ניירות של basic grey; הירוק והכחול של offbeat, הוורוד של porcelain (אני חושבת).

על הנייר הירוק הדבקתי בונה(?) מהצ'יפבורדים של ה- green stack של DCWV; על הנייר הוורוד הדבקתי את פליקס, החותמת השביעית בסדרת קטו בלה שקניתי (נצבע בטושים רגילים + liquid pearls בעיניים), ועל הנייר הכחול הדבקתי את פיבי, שנצבעה בקופיקים שלי + liquid pearls בקצוות של השיער.

תמונה קבוצתית:



כל כרטיס בנפרד:






וקלוז-אפ על פליקס ופיבי:
(אני מאד גאה ב- polka dots שעשיתי לה בשמלה :)





ומכיוון שנשאר לי עוד קצת זמן ספייר והכרטיס הנבחר (קרי, הבונה, לא אני בחרתי) בא איתנו להתארח בערב שישי, הכנתי גם תוויות יפות לקופסות שבהן אחסנתי את שבלולי/שושני הקנמון שלי (או כפי שהם מכונים במחוזותינו, קינמונים), שיצאו הפעם דקים ויפים במיוחד. גם כאן, קארדסטוק של DCWV, סט צלליות הפרחים שלי, ודיו ורסה-פיין חום.

תגובה 1:

  1. הרגת אותי! אני יכולה להרגיש את הטעם של הקינמונים בפה שלי!

    כרטיסים חמודים! המראה הנקי מושך את העין לחותמות המהממות.

    השבמחק