10.12.09

אחד קצר

כרטיס מהיר לסופהשבוע; היו לי כלמיני תכניות, רובן התחרבשו מסיבות כאלה ואחרות (ובראשן החידק שכנראה מטייל לו חפשי בחדרי הבית), אבל את המטרה העיקרית הגשמתי - התזה מודפסת ונמסרה למזכירות (בכריכה סגולה בהירה, כמובן ;) ומעכשיו מפרידה ביני לבין הסיום הרשמי והסופי רק טופסולוגיה. יי!
תכניותי לחגוג יידחו לשבוע הבא (ע"ע תחילת הרשומה), אבל לפני שאני והפוך נהפוך רשמית לישות אחת מגובשת, הנה כרטיס קצר.



הבסיס כאן הוא קארדסטוק בצבע ורוד צעקני במיוחד, ונראה לי שזה הכרטיס היחיד שיצא ממנו, אז אם מישהי ממש מאוהבת בצבע היא מוזמנת לפנות אלי במייל ולקבל את היתר...
החותמת של heidi swapp; כאן החתמתי אותה על פרגמנט, שלא סופג דיו בכלל, ולכן מצריך ייבוש מאד ארוך. אני לא כל כך מרוצה ממנה מבחינה טכנית כי היא נמעכת יותר מדי על הנייר, לדעתי, אבל אתן לה עוד צ'אנס או שניים על נייר רגיל. החלטתי שהצד הייצוגי יותר הוא דווקא הצד ההפוך, הפרגמנט נתן לחותמת מראה frosted כזה שמצא חן בעיני. עשיתי לה מסגרת מנייר מנוקד שחור, ולקישוט הוספתי סרט סאטן קרם וכפתור מגניב שקניתי פעם, וזהו.
שבת שלום לכולם

4 תגובות:

  1. מזל טוב על הגשת התזה!!!
    הכרטיס הזה ממש מקסים, האפקט של הפרגמנט ההפוך יפה גם בעיני.
    השוליים הפנימיים של המסגרת קרועים? זה יפה, לא נראה לי שראיתי את הסגנון הזה אצלך אף פעם, אז תתחדשי.
    דווקא נראה לי שלא קשה למצוא מה לעשות עם וורוד זרחני.
    תהיי בריאה מהר וחג שמח!

    השבמחק
  2. תודה קרין :) השוליים לא קרועים, per se, נראה לי שהגיע הזמן להחליף להב בטרימר ;) בדרך כלל אני מסדרת ומתקנת אבל כאן זה דווקא נראה לי מתאים אז השארתי.

    השבמחק
  3. הכרטיס מאוד יפה, למרות הורוד הצעקני.
    מאחלת לך החלמה מהירה ומזל טוב על התיזה !!!
    הרעיון של החותמת מקסים. נראה לי שאני אנסה את זה :-)

    איילת

    השבמחק
  4. העבודה מקסימה, את באמת מוכשרת.

    דווקא הסתדרת טוב עם הורוד, תשמרי לך לפחות כמה.

    השבמחק