18.7.10

iBirthday

ביום שנסעתי לרומא אחי הקטן חגג יומולדת, ונחת מארה"ב בערך חמש דקות אחרי שאני המראתי.
בארה"ב הוא התכוון לקנות לעצמו אייפון כמתנת יומולדת מכל המשפחה, אבל שגעת המכשיר הקדימה אותו ביומיים והם אזלו מכל החנויות תוך כמה שעות, עם צפי לחידוש מלאי שבועיים אחרי שיחזור לארץ...
אז בתור כרטיס יומולדת החלטתי להכין לו אייפון ניחומים, שמוחזק על ידי מעמד שמתאים גם לאייפון אמיתי, עד שיגיע לידיו הגאדג'ט הנחשק :)

הבסיס הוא קארדסטוק שחור. מקארדסטוק לבן הכנתי שלושה אייקונים קטנים שעליהם החתמתי חותמות של the cat's pajamas וצבעתי בקופיק; החלק העליון הוא נייר של SEI שעליו החתמתי עוד חותמת של TCP, והוספתי בכתב יד את הסמלים הקטנים ואת הטקסט. השעה היא בעצם תאריך היומולדת של אחי, ואת ה- AT&T שמופיע בתמונות של המכשיר החלפתי ב- HB&D, Happy BirthDay :)
ה"מסך" מצופה בגלייז כדי שיבריק, בדומה למראה שלו במציאות.


את המעמד הכנתי לפי ההדרכה הזו, קיפלתי, חרצתי וגזרתי לפי ההוראות, ולקישוט הוספתי נייר עם דוגמה של SEI ובראד של בייסיק גריי, וזהו.

ובתור התחלה משמחת לשבוע חדש, זו כבר הפעם השניה השבוע שמישהי כוללת אותי ב- treasury שהיא יוצרת באטסי, היום הנושא הוא סגול (יי!).

3 תגובות:

  1. מתוק! בשבוע שעבר חשבתי על זה, שבשבילך כרטיסים גבריים זו לא בעיה...
    מה את כ"כ עסוקה שאת כמעט לא כותבת? יש ארגוני חתונה?

    השבמחק
  2. רעיון וביצוע נפלאים.
    מזכיר לי את כרטיס הלפטופ שהכנתי.
    איזה יופי שיותר ויותר מכירים אותך באטסי (-:
    רחלי גזית

    השבמחק
  3. רחלי - תודה :)

    קרין - גם אצלך לא ראיתי שזו בעיה :) והאמת שלא, ארגונים בשטח בינתיים אין, אבל לקחתי על עצמי פרויקט תרגום (בערך) באפריל, שהיה אמור להיות רק כמה שעות בשבוע, ובסוף תפח למשהו מפלצתי שגזל את כל הזמן הפנוי שלי במשך שלושה חדשים... אבל עכשיו הוא נגמר ושוב יש לי זמן לעשות דברים כיפיים :)

    השבמחק