21.2.11

קצת מזה וזה

בחודש שעבר הצטרפתי להחלפת דף מעוצב בקומונת צומת צבעים. את ההחלפה אירגנה זיקוקית, שכל פעם שאני נכנסת לבלוג שלה אני קודם כל מחייכת בגלל השם, כי גם בועז מאד אוהב לומר "מזה וזה" או כל מיני פרפרזות על המילים הללו, ואח"כ אני ממשיכה לחייך בגלל כל היופי, אלא אם כן הלסת שלי נופלת לרצפה (וזה קורה).
בזמן שחיכיתי להגרלת הזוגות, היתה לי תחושה שאגריל את זיקוקית, ואכן - כך יצא. וכן, למרות שהיתה לי תחושה מוקדמת, עדיין חטפתי רעידות ברגליים, שקשוקי ברכיים וזיעה קרה.
זיקוקית שלחה אלי מספר תמונות של שני הילדים הסופר-פוטוגניים שלה, ומותר היה להשתמש בתמונה אחת או יותר, לפי רצוני. הצבעים של התמונות קצת טופלו לפני ההדפסה כדי שייראו חיים יותר, למרות שלצערי בהדפסה הם יצאו קצת כחולים מדי לטעמי האישי.

בניגוד לצורה שבה אני עובדת בדרך כלל, הפעם נתתי לדף לכוון את עצמו. הוצאתי כמה אפשרויות לקארדסטוק בסיס, כל מיני קישוטים, וגם תווית בד, שהגיעה עם חולצה שבועז רכש ברשת זו או אחרת. אני אוהבת את השילוב של ירוק בגוון הזה ואנשים ג'ינג'ים :)
הקארדסטוק שבחרתי בסופו של דבר הוא של webster's pages. אכן השתמשתי בתווית הבד, וגם עיגלתי לה קצת את הפינות עם האצבעות. השתמשתי כמעט בכל התמונות שקיבלתי, והן הונחו על מאט בגוון ירוק רעל כהה של PTI (לא, הם לא קוראים לגוון הזה ככה ;) עוד הוספתי כפתור בד גדול של פרימה, פרפרים שפינצ'צ'תי משאריות קארדסטוק, ופינות בוורוד כמעט זהה לחולצה בתמונה מתוך חבילת חיתוכים של k&c company

הכיתוב עשוי מאותיות scrabble שקניתי לצרכי צילום ההזמנה לחתונה ועכשיו אין לי מה לעשות איתם, והם התאימו לי בול. למעשה, השיר הזה התחיל להתנגן לי בראש ברגע שראיתי את התמונות שזיקוקית שלחה, בגלל שתמונה המחובקת. היא מופיעה בגודל קטן יותר כי למרות שהיא היוותה השראה לכיתוב, התמונה הגדולה יותר הרבה יותר מעניינת.

 
תמונות תקריב -



יחד עם הדף נשלח כרטיס מינימלי בהחלט, שכלל קארדסטוק בסיס בצבע טורקיז בהיר, החתמה אחת של PTI + צביעה בקופיקים ובעט ג'ל לבן, מסביב יצרתי מסגרת מנייר דביק שעליה שפכתי טונות של נצנצים, והדבקה של שני כפתורים עליזים, וכאן סיימתי כי המיגרנה איימה להכריע אותי.


זהו. מקווה שהצלחתי להחמיא לתמונות (ולילדים).

8 תגובות:

  1. הצלחת בגדול! אנחנו מאד אוהבים את הדף הזה, גם בגלל התמונה המרכזית שגם לטעמי היא יותר מעניינת וגם בגלל הצבעים החדשים שנתת לתמונות וגם בגלל הקומפוזיציה ואותיות ה scrabble. תודה רבה רבה על כל המחשבה שהקדשת לדף הזה!

    השבמחק
  2. דף מיוחד, מקסים ובעיקר- מרשים מאד.
    אהבתי שהאותיות עבות יותר ונותנות אפקט תלת ממדי, אהבתי את הקומפוזיציה של התמונות, את בחירת התמונות ואת הכותרת. בקיצור- מושלם. באמת.

    השבמחק
  3. איזה כיף של דף! וכמה מתאים לך שיהיה לך בראש צבע דף שמתאים לג'ינג'ים :) אוהבת לקרוא את המחשבות שלך!!!

    השבמחק
  4. דף יפהפה ומתוחכם, בחירה מרתקת של קישוטים וצבעים... אהבתי מאוד!

    השבמחק
  5. מאוד מאוד מאוד אהבתי את הדף הזה!

    השבמחק
  6. אני מתה עלייך!
    את כ"כ מוכשרת.
    הדף יצא לך יפהפה! השימוש באותיות של סקראבל פשוט מבריק בעיניי. והכרטיס... עדין ומתוק.
    ידי זהב יש לך!

    השבמחק
  7. הדף מקסים.אהבתי את אותיות השבץ נא, את הקומפוזיציה, את הצבעים. הכי אהבתי את העצמאות העיצובית. כן, גם אני מוקסמת מהעבודות של ענת ונראה לי קשה ליצור משהו בעבורה. הצלחת בגדול לעשות משהו אחר, יצירתי שהוא לגמרי שלך.
    אני יודעת שלא מקובל לבקר, אבל יש לי ביקורת בונה. תשווי בין הצילום של ענת לשלך, זה של ענת מחמיא יותר לעבודה שלך. שיפור הצילום יועיל לך בוודאי גם לתחומים אחרים, אז שווה להשקיע בזה.

    השבמחק
  8. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק